4 Kasım 2013

CEVAT AYDIN İLE SAÇ SAÇA BAŞ BAŞA :)


Size onu nasıl anlatsam? Hani hayal ettiğiniz sizin dilinizden anlayan, saçlarınıza sizden daha çok değer veren bir kuaför vardır ya. İşte o Cevat. Samimi çalışma ortamı, seçkin müşterileri, kaliteli hizmeti ile son dönemlerde hızlı yükselen CVT markasının sahibi Cevat Aydın ile birlikteydik. Tüm samimiyeti ve mütevaziliği ile bize tam bir iş gününü ayırdı. Bu arada müşterileri ile de tek tek ilgilendi. Aslında  slogan olarak “CVT Kuaför’den mutsuz çıkan bulamazsınız!” cümlesini kullanabiliriz.




Sektördeki farkınız nedir desem, verdiğiniz hizmeti nasıl tanımlarsınız? İnsanlar neden CVT Kuaför’e gelmeli?

Bir saçla oynarken işimin sanatın bir parçası olduğunu biliyor ve bu bilinçle enerjimi saça yansıtıyorum. Biliyor musunuz aslında saçlar size ne istediğini söyler. Kişinin kendisinin ifade ettiği talep saça da uygunsa o işlemi yapabilirim. Eğer saç buna izin vermiyorsa ve kişiye estetik açıdan uyumlu değilse fikrimi çekinmeden söylüyorum. Özellikle kadınların en büyük sıkıntısı bu kuaföre gidince. “Bu rengi ve kesimi istiyorum”’un karşılığı çoğu zaman “hayır olmaz böyle yapalım size” oluyor. Ve gün sonunda malesef kadınlar mutsuz çıkıyor kuaförlerden. Halbuki o gün ne kadar büyük bir motivasyonla geliyorlar kuaför salonlarına. Kimsenin bu motivasyonu düşürmesine izin verilmemeli.

Benim katı kurallarım yok ama “bu olsun” dan ziyade “ne olabilir?” e kafa yoruyorum. Hal böyle olunca en umutsuz isteğe bile karşılık verebiliyoruz ekibimle. kişi de kendi hayal ettiğinden çok uzakta bir sonuçla karşılaşmıyor. Bu da müşteri memnuniyetini arttırıyor ve mutlu müşteriler çıkıyor bu salondan. Farkımızın bu olduğunu söylersem aslında açık ara öndeyiz diyebilirim.



CVT’ın bünyesinde kaç kişi çalışıyor? Oldukça bakımlı ve nazik çalışanlar dikkati çekiyor. Ekibini seçerken hangi özelliklere önem veriyorsun?

Ekip 8 kişilik. Hepsi birbirinden yetenekli, el becerisi ve modern saç taraması ekibi oluştururken dikkat ettiğim en büyük özellik.


CVT kaç yıllık bir marka?
5 yılını doldurdu.






Bir çok tanıdık isim saçlarını sana emanet ediyor. Hadi sayalım şimdi kimler senin müdavimin?

Dolunay Soysert, Sinan Tuzcu, Ebru Özkan, Caner Cindoruk, Didem Balçın, Nergis Öztürk... sayamadigim birçok oyuncu var tabi. Ajans sahipleri, menajerler ve ses sanatçıları...  Mesela şu an Emre Altuğ, Murat Boz ile çalışıyorum.



İş hayatında sanırım en büyük desteğin Yurda. Peki sen saçı konusunda Yurda’ya müdahale ediyor musun? “Şöyle yapmalısın” “hayır bu olmaz” gibi eleştrilerin oluyor mu?

Şanslı bir erkeğim, işi bilen bir eşim var. O zaten işini biliyor:)pek karışmıyorum.






Peki bu kış moda olan renkleri senden duymak isteyenler var. Hangi renkler kimlerde daha iyi durur?

Bu sezon kahvenin tüm sıcak tonları oldukça popüler olacak. Doğal tonlarda gölgeler, balyajlar. Düz kesimler ve kahkül tabi ki.



Saçını ve tarzını çok beğendiğin kimler var? Benden başka tabii..

Sen tabi ki:) ayrıca yerli yabancı isim saymakla bitmez. Ama benim salonumda çıkan kadınların hepsinin saçları gerçekten güzelleşiyor. Ama Türk kadınlarının saçları oynamaya daha elverişli ve işlemlere karşı kuvvetli!



İnanılmaz bir enerjin var. Bu kadar yoğun bir iş yaşamında tatile vaktin kalıyor mu?

İşimi çok seviyorum, karakterimde de enerjim hep pozitiftir. İkisi birleşince ortaya enerji patlaması çıkıyor:) Salon ile bizzat ilgilendiğim için tatile fırsatım kalmıyor ama iş seyehatlerim sayesinde o kadar çok geziyorum ki tatile gerek kalmıyor diyebilirim. Yine de arada birkaç günlüğüne kısa  tatiller yapıyoruz Yurda ile.



Gelelim giyim kuşam konusuna. Hangi tarzda giyinmeyi tercih ediyorsun ve alışverişde nasılsın?

Siyah rengini ve spor giyinmeyi tercih ediyorum. Ayakkabı düşkünüyüm diyebilirim. Hatta salonda ekibim de boydan boya siyah giyiniyor. Artık benim kurumsal rengim oldu. CVT Kuaför’de siyahın asaleti var:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder