22 Kasım 2013

OJE DEYİP GEÇMEYİN TIRNAKLARDA SANAT VAR


TIRNAKLAR! Evet herşey bitti sıra tırnaklara geldi. Zaten size daha önce nasıl fit kalınır bilgilerini vermiştim. Eminim şimdi herkes birbirinden fit, birbirinden model geziyordur ortalıklarda! (?)

Espri yapıyorum arkadaşlar, hepimiz elimizden geleni yapıyoruz en azından yediklerimizden kesiyoruz. Ne yapalım artık ne kadar kilo verebiliyorsak onunla mutlu olalım diyoruz. E tabi işin başı sağlık. Sağlığımız iyi olduğu sürece daha da iyisini yapmak için spordan da faydalanmalıyız. 

Kendimize çeki düzen verdikten sonra "tırmaklar"ı konu edelim dedim. Ojelere tam anlamı ile bayılıyorum. Ojesiz tırnak etrafımda görmek istemiyorum. Hele hele bakımsız tırnaklar. Çok emek istemiyor. Bir tırnak makası ve el-tırnak kremi aslında. Törpüleyip şekil verdikten sonra sıra onları boyamaya geliyor. Nedir günlük kullanılan renkler. Ten renkleri, süt beyazı, uçuk pembe, bordo bilindik renkler. Bilindik diyoruz ama bir bordonun, bir açık kahverenginin asaleti de hiçbir renkte yok. Ama gelin görün ki millet kendini aşmaya devam ediyor. E siz niye  geri kalasınız ki?



Haydi nail art yapıyoruz:) Yani tırnakları bir tablo  gibi boyuyoruz yada en basitinden bildiğimiz french boyama tekniğini farklı renklerde yapıyoruz.Bakınız kendini aşan arkadaşlar neler neler yapmış. 

Benim favorim siyah beyaz renkleri, zebra desenleri veya leopar desenleri. Ya da trend renk olan lacivert ama ne lacivert bakınız...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder