18 Eylül 2012

SONBAHAR MODASI 2012


Sonbahar geldi, dünden itibaren yağmur ve gökgürültüsü ile başbaşayız. Accuweather’a da baktık ama artık umut yok, güneşe güvenmeyin, yaz bitti!! Ama hüznü içinde taşıyan, duygu dolu, romantizm dolu, yeni bir mevsim geldi...

Ben seviyorum her mevsimi ama kışlıklarımı oldum olası çok özlerim. Hırka giymeyi severim, botlar, çizmeler bana mutluluk verirJ Sonbahar da kışa geçişin ilk süreci. Bu demektir ki kışlık kıyafetleri dolaplarınıza yavaş yavaş yerleştirebiliriz. Tabi sonbaharın sıkıntısı da var. Sabah kalktığınızda ne giyeceğinizi bilemiyorsunuz çünkü öğleni kestiremiyorsunuz her ne kadar her gün hava tahminlerine vakıf olsanız da..
Gelelim bu sonbaharın trendlerine. Bir çok trend var ama ben her zaman ki gibi benimseyeceğim trendlere yer vereceğim. İşte trendler;


Renkler gri, mavi ve yeni siyah burgonya ( şarap rengi), sarı
Stiletto, bootie ( ayak bileklerine kadar olan mini botlar), flat (düz ayakkabı, babet)

Military (askeri) tarzındaki paltolar, kadifeler, tulumlar...

Saçlarda kahkül...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder