11 Eylül 2012

GECCE MEKAN OSCARLARI TÖRENİ

10.09.2012 Pazartesi saat 20.00 itibari ile Swiss Otel Bosphorus da Atilla ile GECCE MEKAN OSCARLARI'ndaydık...


Harika bir davetiye tasarımı geldi ofisime. Bayıldım. Evimde konsolumun üstüne yakışacak bu davetiyeyi görünce dedim ki "kimbilir bu gecce nasıl olacak:)"

Sevgili Gül Erçetingöz ve Kenan Erçetingöz'ün bu güzel daveti gerçekten özenli şekilde organize edilmişti. Biz fotoğraf çekmedik fakat GECCE ekibi öyle görüntüler çekmiş ki ekibin çalışkanlığını bir kere daha takdir ediyoruz. http://www.gecce.com/ sitesinden bu fotoğrafların devamına ulaşabilirsiniz.

Mekanlara hakettiği değeri vermeyi amaçlayan ve mekanların hizmet açısından gelişimine önem veren bu oscarlar mekan sahiplerini tatlı bir rekabete soktu.

Mekan sahipleri ödüllerini ünlü başarılı isimlerden almanın keyfini çıkarırken ben de etrafa bir göz gezdirdim ve bu özenli gecede kim ne giymeyi tercih etmiş yakalamaya çalıştım.

Gelelim "kim ne giymiş?" kısmına. Gecce nin teması "ciddiyet" ti. Biz de adeta bir oscar gecesine gider gibi hazırlandık. Peki bizim dışımızda kim ne giymişti derseniz eğer işte birkaç kare alıntı yapıyoruz;






















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder