26 Kasım 2013

MIY MIY MIY MIY! MİU MİU PRADA


1993 yılında moda sektörüne büyük adımlar atarak giriş yapan Miu Miu, aslında bir nickname yani takma ad. Ne neym demeyin:) Nereden mi gelmiş bu isim? Markanın babası Mario Prada'nın büyük kızı Miuccia Prada'nın kısaltılmış adı MIU MIU. Prada destekli bu marka daha kadınsı daha renkli daha asi bir çizgi çiziyor. Gelin bakın ayakkabılarına bir göz atalım birlikte.


İtalyan markası olmasından dolayı tabi ki ilk zamanlar hem erkek hem kadınlara yönelik tasarımlar varmış. Fakat anlamışlar ki ne varsa bu kadınlarda var! En çok alışverişi kadınlar yapıyor. E hal böyle olunca tüm kolleksiyonu bayanlara yönelik çalışmaya başlamışlar. (aramızda kalsın ama efenim çok da iyi etmişler.)

Gerçi açıkçası ben koca kolleksiyondan sadece birkaç ayakkabı beğenebildim bu sezon. İşte bunlar. Diğerleri çok uçuk kaçık benim tarzım değil malesef.


Bu arada burada yayınladığım çoğu ürün gerçekten benim de kullanabileceğim veya kullandığım tarzda ürünler. Bu sebepten dolayı diğerlerini yayınlamıyorum.:)) 

Kış kampanyası için iş başına geçen fotoğrafçılar  Inez van Lamsweerde ve Vinoodh Matadin çok iyi iş çıkarmışlar. Konsepte bayıldım. Styling de gayet iyi olmuş. Ellerine sağlık...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder