11 Kasım 2013

İTİRAF EDİYORUM "ÇANTA MERAKIMDAN BIKTIM"

Bir kadını mutlu edecek iki şey nedir? Ben sordum ben cevap veriyorum : ayakkabı ve çanta. Nedense eşim beni Ayakkabı ve Çanta Canavarı olarak görüyor:) Bak bak acaba neden?

Biz kadınlar neden bu ikiliyi görünce dayanamıyor "Bu modelin bir de kahverengini alsam iyi olur" modunda geziyoruz? Cebimizde beş kuruş olmasa bile bir kadının her zaman kendine layık gördüğü ayakkabı ve çantayı alma potansiyelinin olduğunu biliyor muydunuz? Ben biliyorum.Gelelim özlü sözlerime;

Bir kadına en güzel hediyedir ona beğendiği ayakkabı veya çantayı hediye etmek.

Ayakkabıdır en kötü zamanında bile ayaklarını sarmalayan, ayaklarını yerden kesen:)

Şefkatli bir omuz bulamadığında Çanta'dır omzunda hep hissetiğin. (zaman zaman boyun fıtığına yol açsa da)

Çanta'dır en ihtiyaç duyduğun malzemeleri sana her daim muhafaza eden

Bunlar tabi ki çantayı ve ayakkabıyı sempatik gösteren bahaneler. Bu arada Celine markasının çantaları bu kadar mı güzel olur yahu? Zaten oldukça popüler bildiğiniz gibi. Hadi tekrar göz atalım modellerine;










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder