5 Kasım 2013

UGG MUGG YOK HERKES BİR GÜN GİYECEK

UGG AUSTRALIA markanın adı. İlk zamanlar boru gibi ayağa geçirilen bu botlar bana hiç sempatik gelmiyordu. Ama şimdi seviyorum onları. Yüksek satış fiyatları da ayrı bir itici konu. Şeklini beğenmeyebilirsiniz ama gelin görün ki bu botlar kış aylarında ayağı inanılmaz sıcak tutuyor, yazın ise oldukça ferah. Neden mi? Koyun derisi kullanılıyor bu botlarda.

Aslında hikayesi 1920'lere dayanıyor markanın. Koyun derilerini ayaklarını sıcak tutsun diye ayaklarına saran ilk yaratıcı kişiler bu botlara ana dilleri olan İngilizce'de "uggly boots" yani "çirkin bot" diyorlarmış. Yani sadece ben çirkin bulmuyorum bu botları, yaratıcıları bile aynı görüşte. Zamanla özellikle 1978'lerde "uggly boots" kısalıp UGG olmuş. 

Güney Kaliforniya'da büyük umutlarla yola çıkan  bu marka nasıl oluyor da dünyayı ele geçiriyor?

Markanın yaratıcısı günlük kullanım için tasarlamış bu botları. Botlar  sportif ve aktif kişilerin rahat kullanması için tasarlanmış aslında.

Sonra "ver elini plajlardaki sörfçü kızlar..." derken ünlü isimler de bu botları giymeye başlamış. Daha sonrasını biliyorsunuz zaten dünya giymiş...

Bakalım UGG'ların farklı çeşitleri sizi cezbedecek mi? Benim beğendiklerimi paylaşıyorum hemen; mor klasik, kırmızı klasik, açık yeşil, bronz metalik, açık pembe. Harika değil mi? Şimdi daha da renklenecek ortalık:)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder