28 Ekim 2013

CVT - SAÇININ RENGİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTEYENLERE


Önümüzdeki günlerde CVT markası sahibi Cevat Aydın ile CVT Kuaför hakkında eğlenceli ve bilgi verici aydınlatıcı bir röportajımızı yayınlayacağım. Ama ondan önce merak edenler için bir değişim hikayesini kareledik. Arkadaşımız Selin'i aldık ve Etiler Cevat'ın yolunu tuttuk. Bakalım Selin'in saçını beğenecek misiniz?



Selin gördüğünüz gibi karamel tonlarında bir saça sahipti. Yalnız aralarda röfleleri vardı. Aslında bu saçı da beğeniyordum ben ama dedik ki neden daha iyisi olmasın :) ve öğlen saat 14.00'da CVT kuaförün yolunu tuttuk. Etiler'de Nispetiye caddesinde hemen sağda CVT. 

Ünlülerin isimlerini kendisi verir röportajında ben şimdi buradan söylemeyeyim. Ama oldukça popüler, işinin ehli olduğunu, sektöründe kendine özgü duruşuyla başarılı bir saç tasarımcısı olduğunu söyleyebilirim.

İşlemlerimize başlamadan önce CVT'ın keyifle dinlenebileceğiniz bahçesinde kahvelerimizi yudumladık. Havada öyle güzeldi ki yaz mevsimini özledik biz... Selin kafasındaki rengi nasıl anlatsam derken benim saçımdaki tonları istediğini söyledi. Biz de aynada benim saçımın Selin'de nasıl duracağını konuştuk...


Bu arada Cevat işe koyuldu bile, hemen boyaları seçti ve uzman elleriyle boyamızı hazırladı.











 Hedeflediğimiz renge ulaşmak için önce saçtaki renk silindi, daha sonra 2.boya yapıldı ve en son renk eşitlendi. Bu arada ben sıkıntıdan şımarıyor Cevat'ın eşi ile muhabbet edip ondan röportaj sözü almaya çalışıyorum:) Yurda evet çok samimi ve güçlü bir kadın. Zaten Cevat'ın başarı çizgisini korumasındaki en önemli etken bence..

Neyse gelelim Selin'in saçına. Aman zamanlama çok önemli.. Evet yıkama vakti geldi... Ben bu kısmı çok seviyorum. Hem masaj hem temizlik. Kafa 2 saat boya içinde kalıyor ve hali ile bir kaşıntı oluyor. Bu yıkama ve ferahlama bölümü en sevdiğim kısım. Hiç bitmesin istiyorum:)



Ve yıkanan saçı kurutma, sonucu görme zamanı geldi.. Renk belirginleştikçe Selin'in yüzü gülmeye başladı. Bütün gün verilen emeğin karşılığını alma vakti geldi. Saatler süren işlemler aslında çok kritik. Kim ister kuaförden mutsuz ayrılmayı. Hele ben... Anında söylerim beğenmediğimi... 

Çünkü bayanlar için  neşe, motivasyon kaynaklarından biridir saç, diğeri de alışveriş tabi ki.

Baksanıza renk harika değil mi? Cevat'la röportajımızda bu rengi nasıl elde ettiğini, hangi boya markalarını bize önerdiğini ve trend saç renklerinin neler olduğunu öğreneceğiz. Cevat'ın ekibinden Eray spray ile süper fönü sabitlerken..




TEŞEKKÜRLER CEVAT AYDIN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder