7 Ekim 2013

BOŞ BOŞ YAZMACA

Bugün moda yazmayacağım. Bugün böyle içimden gelenleri bloğuma dökmek istiyorum. Bir kere bıktım bu İstanbul trafiğinden.. Sahile kaçarsın kalırsın, tem i kullanırsın kalırsın, e-5 bitmiş, ara sokaklara girilmiyor! Yangın çıksa yandık bitti valla!

Kulağa hoş gelen ama en kötü anlarınızda sizi rahatsız eden "hayattaki işaretleri inanın!", "Resmedin gerçekleşsin", bir gün size de çıkabilir mantığındaki bu gerçek dışı söylem ve felsefeler de bazen yoruyor be adamı..

Yok kardeşim öyle hayal ile gitmez bu hayat. Hayali kur ama elinden geleni yap o hayal için... Öyle uğraş ki tüm yolların ona çıksın. Yollar amacına ulaşmıyorsa o zaman söyle "Ben elimden geleni yaptım, demek başka bir kısmet beni bekliyor".

Güzel olabilirsin, çok paran olabilir, harika bir villa da yaşıyorsundur peki ya kendini ne kadar gerçekleştirdin?

Sevdiğin işi mi yapıyorsun?
Etrafında sevdiğin insanlar var mı?


Bu iki sorunun cevabı da "evet" ise zaten bu yazıyı okumana gerek yok:) Ama "hayır" ise bir kez daha kendine şans vermenin zamanı geldi demektir. Ara ara hani çok sıkıldım bunaldım bu gidişhatımdan der ya insan, işte o anlardan biridir bu an.

İşini değiştir, çevreni elinden geldiğince değiştir, sevdiğin mutlu olduğun şeyleri etrafına topla. Bankada memur olmak istemiyorsan memurluk yapmayacaksın, şirketini sevmiyorsan, yönettiğin ekibi sevmiyorsan o şirketten gideceksin, araba yıkamaktan nefret ediyorsan o benzin istasyonunda olmayacaksın, turşu kurmak istemiyorsan kurmayacaksın o turşuyu!! Neymiş baba mesleği imiiş.. Sermayen varsa bırak baba mesleğini seven başka birine devret..

Of denmezmiş, poff denmezmiş . Diyorum ben ama arka arkaya sık sık demiyorum. Arada geliyorlar şu anda geldiler..

Aman Elif Allah Sağlık versin diyeceksiniz, ama zaten ona kimsenin itirazı yok:) Sağlık tabi ki önemli..

Peki ya yapmak istediğin şeyleri yapmak??

Gidip dil öğrenmek,
Afrika'daki çocuklara gönüllü eğitmenlik yapmak,
Belki de Aksaray'ın en iyi pilavcısı olmak .... ( tabi bu hedef farklılaşabilir..herkes ayrı amaç peşinde..)

Dünyanı genişlet arkadaşım, ne kadar alana yayılırsan, ne kadar insana, işe faydan dokunursa o kadar mutlu olursun!

Neyse bugünlük bu kadar yeter. Esen kalınız...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder