22 Ekim 2013

MODUMA GÖRE "EN" LERİM

Kış yaklaşıyor sezon öncesi sizi sıcak tutacak önerilerim var. Öncelikle saçları Bade İşçil'e özenip kısaltmıyoruz! :) Tamam onda "harika" durabilir, ama bunu yapmadan önce saç kesimi sonrası gireceğiniz depresyonu da düşünün.. Şahsen ben her defasında "hayır, neden kestirdim, olmuyor olmuyor, topuz bile olmuyor!" diye evde feryat içinde oluyorum. Bir de sizi dinleyecek ev ahalisi varsa onları da düşünün bu adımı atmadan önce.


En güzel spray L'oreal Elnett Satin..





Neden topuz diyorum, çünkü topuz sizin her zaman kurtarıcınız. Özellikle bu soğuk kış günlerinde. İşe gitmeden önce saçı yıkatıp fön çektirmeye ara vermenin zamanı geldi. Ayrıca soğuk havalarda saçları çok sık yıkamak hastalığa davetiye çıkaracaktır.  Kuaföre  gidecek vaktiniz de yoksa hemen elinize bir sık fırça, jöle ve spray alın. Düzgün taradığınız saçı arkadan ensede ince siyah bir lastikle toplayıp su ile yatıştırın. Son bir fırça darbesi ile saçtaki pürüz yolları yok edin. Ve son hamleniz saç sprayi olsun. L'oreal Elnett tavsiyem.. Hem parlaklık veriyor hem de kalıcı bir şekil sağlıyor. Tamam hazırsınız, hem de podyum saçınız ile maskülen bir hava yarattınız bile.
 
 



En güzel parfüm Roberto Cavalli Nero Assoluto

Kışın havam farklı olsun istiyorsan
Cavalli'nin yeni sıcak kokusunu tavsiye edebilirim. Bayıldım tek kelime ile... Mutlaka deneyin, hani arkanızda koku bırakıp giden kadınlardan olmak isterseniz bu koku tam aradığınız kokulardan.. Belki de siz zaten keşfettiniz ama ben yine de haykırıyorum. Roberto Cavalliiiiiiiii... siyah şişe :)

Siyah vanilya, baharat ve şeker karışımı harika bir koku..

Vanilya aşığı biri olarak ayakta alkışlıyorum kokuyu..

Kokuyu ATÜ duty free mağazalarında bulabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder