6 Ağustos 2014

CUNDA'YA GİTMEDEN ÖNCE EKONOMİK ALIŞVERİŞ YAPTIM BAK BAK:)

Cunda'ya gidelim dedik. 3 gün... Tatil öncesi nerelere mi uğradım? Artık alışverişin sonu yok diyerek hem hesaplı hem de şık parçalar bulmalıydım. 


Önce tatil kitabı almaya gittim, Revenge Wears Prada tatil için gayet güzel bir seçimdi. Daha sonra sanki hiç mayo bikini yokmuş gibi T-box bikinilerinden aldım. Gayet şık ve kullanışlı. Mayo veya bikininiz suya girince, güneşi görünce kumaşı her ne olursa olsun markası kalitesi ne olursa olsun bir dahaki seneye mutlaka bir kusurla karşınıza çıkıyor. Bu sebeple uygun fiyata birkaç mayo almak, sezonda değişik parçalar giymek çok daha keyifli. 

Aeropostal oldukça indirimde idi. V yakalı t-shirtlerini çok seviyorum. Ama aşağıdaki beyaz ve pembe tonlarındaki t-shirt de fena değil. Beyaz spor ayakkabı için her markaya bakabilirsiniz. Elle bu sezon hoş tasarımlarla karşımıza çıkmış. Bakın derim. Beyaz spor ayakkabı mutlaka işinize yarayacaktır. Fakat şu kamuflaj deseninden etkilenen ayakkabılara da göz atın derim. Zara ve Mango'daki indirimde kaçmazdı, kot şortlar sayesinde yaz sıcağında kolayca kombin yapabiliyorsunuz. Mudo'ya da uğradım çünkü büyük indirimdeydi. Kırmızı ve mavi renkte, kumaşı hafif parlak 2 şort aldım. Fiyatı da gayet uygundu. 

Bu sıcakta saçlarıma ne mi yapıyorum? Saçlarım için Urban ürünlerinden kullanıyorum. Saçlarımı yumuşatıyor ve kurtarıyor. Duş için Nivea Hindistan cevizli vücut şampuanı tabi ki. Deniz sonrası Bepanthol bakımı kaçınılmaz oldu benim için. Soyulmamı gerçekten engelliyor hem de kokusu çok güzel.








Cunda ve Ayvalık... Butik otellerle dolu oldukça kalabalık bir tatil beldesi. Balık restoranları her yerde, ama tıklım tıklım. Sanırım bayram tatiline denk gelince pek tadını çıkaramadık. Tek tadını çıkardığım dondurması idi:) Bu arada denizini tavsiye edemeyeceğim, çok sıcak geldi bana. Bodrum'a değişemem, buz gibi su sevenlerdenim sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder