10 Aralık 2013

KENDİNİZE HEDİYE ALMAYA NE DERSİNİZ? H&M'DE MAKE-UP MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Onu düşün bunu düşün arada kal, aman kimseyi kırmayayım diye tut tut kendini sonra patla... Bu hayatın sıkıntıları bitmez sevgili takipçiler. Siz en iyisi bu aralar bir H&M'e uğrayın da kendinizi şımartın.


Artık sadece giyim ve aksesuar değil makyaj ürünleri de satışta H&M'in. Ben gittim, satın aldım ve çok memnun kaldım. Hatta yılbaşı hediyesi olarak bile arkadaşınıza, kızkardeşinize, kuzinize, annenize, anneannenize (bunu anane diye yazmak istiyorum yazamıyorum:((( oh yazdım işte..) hediye edebilirsiniz.


Yılbaşı öncesi bütçeyi çok da zorlamaya gerek yok. Bilmem siz öyle misiniz ama ben hediye almayı çok severim. Birinden hediye almayı tabi:) Ama vermeyi de tabi. Sevdiklerime küçük de olsa bayramlarda mutlaka alırım hem adet böyle değil mi... Bilmem ben böyle gördüm böyle yaparım. Sonuçta insanlar mutlu oluyor ne güzel.

Atilla'nın arkadaşı söylemişti; Gülay'ımız Amerika'da H&M'de makyaj ürünlerinin olduğunu... O sıralar burada yoktu. Gülay'daki bronz pudraya bayılmıştım hem de çok uygun fiyata satın almıştı. Artık Türkiye'deki mağazalarında da var makyaj ürünleri. Çok da güzeller. Favorilerimden birkaçını size önereceğim deneyin bence. Ayrıca yılbaşı öncesi hediye alternatifi de olabilir. Severim ben ruj, far hediye gelsin:)

Araya birkaç bere, atkı, iphone kılıfı, saç tokası, yüzük vs.de ekledim. Bakınız fiyatlar gayet güzel. Yüzüklerimin çoğu bu markadan benim, kararmıyor solmuyor rahat rahat kullanabilirsiniz.

Ruj: 9.95 TL.
Allık: 8.95 TL.
Göz farı: 9.95 TL.
Dudak kalemi: 8.95 TL.
Bronz allık: 14.95 TL.
Oje: 6.95 TL.
6'lı oje paketi: 19.95 TL.
Dudak parlatıcısı: 6.95 TL.
Bere+atkı: 34.95 TL.
Beyaz bere: 24.95 TL.
Iphone kılıfı: 16.95 TL.
11'li yüzük: 9.95 TL.
Saç tokası: 8.95 TL.
3'lü makyaj fırçası seti:14.95 TL.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder