15 Aralık 2013

GECE GECE ÜŞENMEDEN YAZMACA DENEMECE

FLORMAR, CECILE, GARNIER, VICTORIA'S SECRET, RIMMEL, SEPHORA, BİSKÜVİ... Gece gece süslenesim geldi, kullandığım ürünlerden bazılarıyla ilgili birkaç paylaşım yapayım bari...

Bu arada şu iphone uygulamalarından perfect365 uygulamasını denedim, keyifli bir uygulama aslında. Gözlerim neden renkli değil, lens takıp değişiklik yapacağım diyenlere duyurulur... Lens takmadan önce kendinize hangi renk lensin gideceğine bu uygulama ile karar verebilirsiniz. Benim gibi uzaydan gelmiş bir görüntüyle de karşılaşabilirsiniz:)) 




Hani geçen bahsetmiştim ya HnM'e mutlaka uğrayın diye... ben siyah, ışıl ışıl bir kılıf aldım telefonuma. Tam yılbaşı öncesi şıkır şıkır oldu telefon.. Fiyatı da gayet uygundu. Diğer yazıma göz atabilirsiniz hatırlayamadım şimdi bu saatte:)


İşte vücudunuzu nemlendirecek hem de kokusu üzerinizden gün boyu çıkmayacak Pure Seduction body butter. Bu ürünü Victoria's Secret'dan aldım. Gerçekten bu serilere bayılıyorum. Tüm vücudunuza uygulayabilirsiniz. Parfüm sürmenize gerek bile kalmıyor. Tam puan veriyorum bu ürüne. 10 numara! Kokusu kendimi çok iyi hissettiriyor. Uygun fiyat için tabi ki Atü Duty Free mağazalarına bakmak gerekiyor. 

Aura Chake nemlendirici yüz kremi. İşte bu da benim başucumdaki krem. Sabah ve akşam uyguladığınızda yüzünüz pamuk gibi oluyor ve ürünün kırışıklık azaltıcı özelliği var. Sevgili Çiçek Güney hediye etmişti iyi ki etmiş bu ürünle tanıştığıma çok memnun oldum:)


Watsons alışverişi. Oje çılgınlığı son sürat devam ediyor. Flormar'ın matte serisini çok sevdim. Sevgili okurlar siyah ve beyaz mat bu kış çok moda. Mutlaka edinin. Maybelline Colorshow ve Rimmel markasını yeni denedim. Maybelline de tam not aldı benden. Rimmel markasının renk tonlarına göz atın ben nude tonlara bayıldım.


Rimmel'in bu fosforlu yeşil ambalajlı rimelini ilk defa aldım. Kolay kolay rimel değiştirmeyen biri olarak cesaretimi topladım ve kıydım paraya:)) Demek ki arada bir fırsat vermek gerekiyor yeni ürünlere. Şimdi vazgeçemez oldum. Rengi koyu siyah ve parlak kirpiklerimde takma kirpik etkisi bırakıyor. Kirpiklerde abartıyı sevenlere duyurulur.


Cecile, ojede Flormar ile birlikte favorilerimden. Renklerin parlaklığı, ojenin kapatıcılığı, kıvamı harika.

 Veee Sephora son durak. Farları çok beğenmedim. Mağaza ışığında harikalardı ama kullanınca istediğim sonucu alamadım. Fiyatları da az buz değil aslında. Bu far serisini tutmadım. Ama yılbaşı öncesi kırmızı ruju beni cezbetti. Gayet de güzel sevdim:)
 Golden Rose neon pembe fantastik renkler.. 3 kat sürmek zorunda kaldım, çünkü tırnağınızın doğal beyazı malesef kapanmıyor 2 kat sürmekle..
 Garnier, sonunda bana uygun BB kremimi buldum! Çok başarılı. Anlatmıyorum deneyiniz...Hem kapatsın hem nemlendirsin diyorsanız bence bu en iyisi.
Ve şu andaki ev halim:) görmenizi istedim. Saç baş pazar gününe layık, dağılmış, pazartesinin endişeli yüz ifadesi ve istem dışı gece süslenmesi. Nasıl bir ruh halidir bu?? Bir de bunları yazarken bir paket negro bisküvi bitirdim bu saatte:(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder