5 Aralık 2013

CHRISTMAS MIRISTMIS HEYECANLARI


YENİ YIL GELİYOR! TAVSİYELERİM VAR, 2014 HERKESE MUTLULUK GETİRSİN!

2014 geliyor diye heryerde bir telaş heryerde bir heyecan fırtınası, mağazalar ürünlerini iki katına satma çabasında... Ruh hallerimiz depresifden hallice. Aman geliyor yeni yıl, hoşgeliyor da sadece bana mı geliyor? Neyin peşindeyiz? Ben bugün neden herşeye sinir oluyorum sorarım size siz de bu hallerde misiniz?


Ohh ne güzel yeni yıl, yeni umutlar, yeni başlangıçlar bizi bekliyor. Böyle diyelim  böyle olsun. Kim ister kötüyü negatifi çağırmak. Kimse. Bir haftadır tansiyonum düşük yaşıyorum. 10-6, 9-5 . Ne kadar zormuş tansiyon düşüklüğünde normal yaşam şartlarına ayak uydurmak. Kolumu yerden kaldırasım gelmedi. Kalkıp giyinesim yok. Bulaşık makinasını boşaltmak bile ağır geliyor. Allahım yaşlandım mı ben diye endişelenirken doktorun yolunu tuttum ve kan testleri yaptırdım. Sonuç: psikolojik durumuma bağlı tansiyon düşüklüğü. E napalım yani hiç mi düşünmeyeceğiz üzülmeyeceğiz. Bu hayat bizi daha ne kadar elinde oyuncak edecek? Ooo bunlar derin konular. Girmiyorum bu mevzulara.


Umut ediyorum ki güzel bir yeni yıl bizi bekliyor. Benim planlarım var sizin de olmalı. İster çocuk, ister kariyer, ister iş, ister sağlık. Her konuda var hedeflerim. 2013 senesindeki hedeflerime ulaştım sağlık açısından iş açısından. Kariyerle ilgili beklentim tam istediğim gibi olmadı ama yine de yükselen grafik çizmek güzel tabi. Çoğu kişiye göre yeterli gelebilir ama ben Kova burcuyum bana yetmez. Çünkü ben herkesten daha yaratıcı daha çalışkan olmayı seviyorum ve bunu sergiliyorum da. Hayır değilsin diyebilen varsa şimdi konuşsun ya da ölene dek sussun be kardeşim! :) Sağlığım müsade ettiği sürece kendimi geliştirmeye 2014 içerisinde de devam edeceğim. Yine okul, yine iş, yine iş, yine iş, belki annelik çıkagelir...bilinmez.


Şimdi size tavsiyem 2013'ü karşınıza alın ve bir kahve için onunla. Neler yaptınız, neler hedeflemiştiniz ama olmadı, neler birden çıkageldi, olumlu olan olaylar, olumsuz olan olaylar. Tüm bunları sağlığınız, işiniz ve kariyeriniz, ailevi ilişkileriniz, parasal yatırımlarınız olarak 4 sınıfta toplayabilirsiniz. Bu kalemleri olumlu ve olumsuz şekilde ayırınca sene sonundaki durumunuz ortaya çıkacak. Bu sonuçla birlikte 2014 için hedeflerinizi daha net görebilecek, hangi konularda nelere dikkat etmeniz gerektiğini saptamış olacaksınız.


Arkadaşlar, değerli okurlar, hesaplamadan, yorumlamadan yola çıkılmaz. Nasıl bir yolculuğa çıkmadan önce cebinizdeki parayı, kredi kartınızdaki hesabı kontrol ediyorsanız bu planlamayı da yapmak zorundasınız. Yapmazsanız oradan oraya savrulur mutsuz, anlamsız, hedefsiz bir yıl geçirirsiniz.


Gelelim sağdaki soldaki yılbaşı telaşına, çok fazla harcama yapmayın tabi. Hediye alın sevdiklerinize ama alışveriş çılgınlığına kapılmayın. Yukarıda birkaç fikir vermek istedim size fotoğraflarla. Bütçenize göre alın birşeyler işte. Hermes olması gerekmiyor tabi:)

Seviyorum size ara sıra mızmızlanmayı, takipte kalınız efem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder