9 Aralık 2013

ELLE STYLE AWARDS 2013 TÜRKİYE ORGANİZASYONU

Nereden başlasam nasıl anlatsam. Başarılı bir organizasyon diye buna derim ben. Event yapmak yani davet vermek öyle kolay bir iş değil sevgili blog severler. Bu tür kaliteli işleri anlatmalı, aktarmalıyız ki iyi ve kötüyü, başarılı ve başarısızı birbirinden siyah ve beyaz gibi ayırt edelim değil mi?

Öncelikle CNNTURK Genel Müdürü Barış Tünay'a teşekkürlerimi iletiyorum ve bu güzel organizasyonda emeği geçtiği için medya sponsoru olan başarılı tv-haber kanalını tebrik ediyorum. Ödül gecesini canlı yayınla tüm izleyenlerle buluşturdu...


Çırağan Sarayı'na girdiğimizde harflerinin uzunluğu yaklaşık 2.20 metreyi bulan  beyaz cut out (harf kesim) "I love Your Style" yazısını görünce dayanamayıp her blogger gibi fotoğraf çektirdim:) Işıklandırması ile beyazın ihtişamı sarayın önünde boy gösteriyordu. Hemen yanında CNNTURK yazısı da vardı. Öncelikle bu dev görselleri çalışan firmayı bulmam lazım. Kusursuz işçilikle üretilmişti...

Sarayın kırmızı halı ile kaplı dış merdivenlerini çıkarken bize eşlik eden mum süslemeler hemen havaya soktu beni. Girişte hemen sağdaki adınızı teyit ettirdiğiniz masa görevlileri melekler gibiydi. Hangi ajans çalışanları ise onları da tebrik ediyorum nezaketleri için. Eventim olsa alacağım yani:P (oğlum olsa alırım gibi oldu hahah)

Vestiyerdeki kibar görevlileri de söylemeden geçemeyeceğim. Teşekkürler beyler bayanlar.

Evet sıra geldi eventin yapıldığı salona geçişe... Sağa sola bakarak yürürken ESA Türkiye duvarına geldik. Duvar diyorum hani bu ödül törenlerinde önünde fotoğraf çektirilen büyük arka planlı duvarı kastediyorum. Fotoğrafçı arkadaşlar sağolsunlar herkese eşit derecede davranıp sizi model havasına sokuyorlar. "Dur şöyle de poz veriyim. aman sağdan çekiniz" olayına giriyorsunuz. Tamam havamıza da girdik. Salona çıkıyoruz. Hepsi birbirinden şık davetliler sizi bekliyor. Kimler yoktu ki gecede. Ooooo, özenle seçilmiş isimler. Tabi kategorilerde aday olan isimler de vardı.

Aşağıda birkaç fotoğrafım var ama instagramdan kopyaladığım için biraz çözünürlük kötü tabi, şimdiden özür efenim...

Dsquared ile fotoğraf çektirmem mi şimdi! Bakınız...










Ödül töreninden sonra after party oldukça keyifli görünüyordu. İşte geceden notlar;


Gecenin yıldızı Işın Görmüş hanım idi. Hem çok şık hem de çok güzeldi. Elbisesi, saçı....uuu çok güzel çok..


Gecede favori stil sahibi olan ismim Pınar Altuğ oldu. Elbisesi, saçı, makyajı tek kelime ile su gibiydi.
Tasarımcılar, editörler zaten kendilerine özgü stilleri ile yer aldılar.

Hakan Yıldırım da gecede idi. Pantalonuna bayıldık...

Eda Taşpınar neredeyse bir mayo giymişdi diyebilirim. Bilemiyorum belki ben öyle algıladım ama daha şık beklerdim o'nu.

Burcu Esmersoy'un saçını kim yaptıysa bir daha oraya gitmesin bence.

Hadise'nin göğüs dekoltesi gecenin en çok konuşulan konusu oldu galiba. Saç rengini değiştirmiş güzel olmuş yakışmış bu da.

Dsquared ikilisi geceye sempatikliği ile renk kattı. Sanki 10 yıldır tanışıyormuşuz gibi son derece samimiler idi:)

Özge Ulusoy çok zayıflamış yüzünün güzelliği kaybolmuş. Kilo almalı 3-4 kilo en azından.

Tülin Şahin, Özlem Kaymaz da gecede idi. Özlem hanım güzelliği ile büyüledi ama Tülin hanımın saçı elbisesi onu olduğundan daha büyük göstermişti.

Yalın çok güzel bir konuşma yaptı.

İş adamı kategorisindeki favorim Hamdi Akın idi. Hamdi bey seneye de diğer adayları zorlar bence. Seneye ödül Hamdi Akın beyin olacak gibi geliyor bana.

Gülse Birsel çok sempatikti bayıldım.

Oyuncu Gökçe Bahadır'ın saçları yanmış olabilir mi diye aklımdan geçirmedim değil??

Saçımıza taktığımız dev aksesuarlara bayıldım. Hatıra olarak güzel bir hediye.

Dekor ve konsept pembenin tonlarıydı.

Minik keklere bayıldım, dekoru yedim diyebilirim:)

İkramlar çok lezzetliydi organizasyon firması bu konuda iyi bir firma ile çalışmış.

Yeter bu kadar dedikodu aa çok ayıp bana.

İşte böyle güzel bir gecenin notlarıydı bunlar.

Medya Sponsoru CnnTurk'e teeşekkürlerimi tekrar iletiyorum Keyifli bir gece yaşattığı için...


İşte gecenin kazanan isimleri;

ELLE Style Stil İkonu Ahu Yağtu
ELLE Style İş Adamı Alican Ulusoy
ELLE Style İş Kadını Candan Kıramer
ELLE Style Yılın Kadın Müzik Starı Hadise
ELLE Style Kadın Oyuncu Gülse Birsel
ELLE Style Erkek Oyuncu Burak Özçivit
ELLE Style Yılın Erkek Müzik Starı Yalın
ELLE Style Yılın Moda Tasarımcısı Ayşe - Ece Ege / Dice Kayek
ELLE Style Yılın Genç Moda Tasarımcısı Serkan Cura
ELLE Style Yılın Fotoğrafçısı Emre Doğru
ELLE Style Yılın Mücevher Tasarımcısı Arman Suciyan
ELLE Style Mekan Gaziantep Zeugma Müzesi
ELLE Style Yılın Yenilikçi Markası Billstore
ELLE Style Televizyon Dizisi İntikam
ELLE Style Stil Sahibi Saç Ödülü Serenay Sarıkaya
Outstanding Achievement in Fashion Cecilia Bönstörm / Zadig & Voltaire
Fashion Visionary Dean & Don Cohen
Lifetime Achievement in Fashion Kean Etro / Etro
Emerging Designer of the year Peter Copping / Nina Ricci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder