14 Aralık 2013

BEYONCE' UN İMAJ ÇILGINLIĞI

BEYONCE'un imaj çılgınlığı ve zehir zekası derim buna ben! I Tunes'a özel bir haftalık bir tanıtım planı yaptı ve You Tube hesaplarından 30 saniyelik videolarını paylaşmaya başladı


E artık evli çocuklu kadın promosyon süreçlerine koşturamayacağı için akıllılık yapıp 17 videoyu birden boş zamanında çekip kenara koymuş. Basına verdiği açıklamada ise;  hep önce albümü çıkarıp hangi şarkıya klip çekeceğimize tepkilere göre karar veriyordum, artık farklı birşey yapmak istiyorum ve görselliğin insan hafızasında çok önemli olduğunu biliyor ve şarkılardan önce öz izleme videolarımı yayınlıyorum. Fanlarım için tüm şarkılarıma klip çekiyorum... diyerek neden bu yolu seçtiğini açıklamış.


Akıllı kadın işte bizim sanatçılarda bence bu yolu denemeli. Görsel sanatlar ve müzik, insan hafızasına en kuvvetli giren iki farklı, güçlü mesaj yolu. Ne yapalım artık klip yönetmenlerinden paket fiyat alsınlar. E böylece yönetmenlerde daha çok kazanır, birisi albüm çıkarsa da şarkısını seçse de para kazansam demez. Çeker 12 şarkıyı alır parasını... Böylece freelancer çalışan tüm sanat yönetmenleri, fotoğrafçılar, saç makyaj tasarımcıları daha net gelir elde ederler. Evet evet mesela Demet Akalın, fan sayısının fazlalığı, yaptığı işin kalitesi, görsellikteki kusursuzluğu ile bu örneğin temsilcisi olsun Türkiye'de. Hem anne de olacak zamandan da tasarruf edip bebişi ile bol bol ilgilenebilir.


Neyse dönelm Beyonce'ye. Fotoğraflardan da anlayacağınız gibi imajlar farklı. Saç makyaj tamamen farklı. Ama benim favorim uzun saçları ve neon renklerdeki rujları. Nude makyaj da çok yakışıyor e hatun güzel olunca ne yapsa oluyor sevgili okurlar...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder