26 Aralık 2013

HER YERDE İNDİRİM VAR, BENDE ALIŞVERİŞE VAKİT YOK!

Nakit de yok diyenleri duyar gibiyim. Yoksa ben mi kendimi dinliyorum:)
Tüm alışveriş merkezleri, caddelerdeki mağazalar, güzelim Nişantaşı! İndirime devam devam!

Yeni yıl öncesi kimi görsem ve üzerinde bir parça, aksesuar beğensem şöyle bir yanıt alıyorum bu günlerde "geçen gün şuraya gittim, indirim var şekerim yarı yarıya". Hatta daha bugün bizim Melisa'da yaşadım bu durumu haha.


Sanırım gidip markalara göz atmak da fayda var. Büyük kış indirimi başladı baylar bayanlar. Sezonda beğenip almadığınız montu, ayakkabıyı, hatta ve hatta o şık elbiseyi artık alabilirsiniz. Bu kadar para buna değer mi dediğiniz kıyafetleri koşun alın bu indirim varken. Aslında şimdi sancımız şu: yılbaşı gecesi ne giyeceğim? ya da şirketlerinizin ve çevrenizin düzenlediği yılbaşı partilerinde "ne giymeliyim, aman kırmızı olmalı mutlaka bir yerimde" derdi.

Yılbaşı gecesi ben evde olacağımdan hali ile ne giyeceğim derdim de yok tabi. Gerçi bu dertler güzel dertler değil mi? Belli olmaz tabi son dakika bir arkadaşınız veya parti cazip gelebilir... Ben çok son dakika değişikliği yapmam hayatımda hem de evde olmak benim için daha ideal geliyor eşim Ati, kuşum Şakir, balıklarım x,y,z. Gelecek sene belki bir bebek de olur bu yuvada kim bilir.Ahhhh ahh:)

Neyse zaten yılbaşı öncesi düzenlenen partiler yetiyor da artıyor bile, yetişemiyoruz ki hiçbirine:) Hele hele dün kaçırdığım parti sevgili Çiçek Güney'in Aura Chake lansman partisine kimler gitmemiş ki:( Ajda Pekkan'ı duyunca bugün Çiçek'ten çok üzüldüm katılamadığıma.

Yılbaşı gecesi sakin sakin evin keyfini çıkarmak inanın en iyisi.
Ben program yapmadım diye siz program yapanlar için çalışmadım değil... İşte kırmızı elbiseler. Benim favorim Armani, Christian Dior tasarımları. Bu kesimlere benzer diğer markalardan da kırmızı elbiseler bulmak artık çok kolay hem de fiyat anlamında da gayet uygun.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder