5 Ekim 2014

PALTO ZAMANI!

Bu sonbahar-kış sezonunda boğazlı  kazakların üzerine giyeceğiniz bir beden büyük palto ve mantolar size ayrı bir şıklık katacaktır. O kadar hoşuma gitti ki hangi birini buraya ekleyeceğimi şaşırdım.

Bu arada ben nasılım, inanın hala 3 yıldır şu veremediğim üzerime yapışan 4 kilodan kurtulmaya çalışıyorum. Aslında çalışıyorum diyorum ama birşey yapmıyorum. Tam yapıyorum sonra boş veriyorum galiba. Böyle olmayacak.Tamam 36 bedene zar zor giriyorum ama o göbek ne aynada gördüğüm??? Gitmiyorrr, çıldırtıyor adeta. Haydi diyorum büyük beden alıyım zayıf görünürüm. 38 beden alıyorum pantalon veya elbiseleri. Kendimi rahatlatıyorum. Şimdi 40 ve üzeri bedenler bana kızıyordur, daha ne işte 38 iyidir iyi diye. Ama arkadaşlar inanın yaşla birlikte bedeninizin büyüyor olması hiç doğru değil! Ödüm kopuyor. Hamilelikten sonra da alacağımız kiloları düşünürsek dikkat etmeliyiz değil mi? Ben buradan ahkam keserim de az once yine 2 pizza dilimi götüren ve üzerine bir de sufle yiyen bendim malesef.
 
Neyse geçelim bu konuyu moralim bozuluyor. Aslında bir iki gün dikkat edince kilo bile veriyorsun. Bir gün kendimle fena kavga edeceğim ve vereceğim o 4 kiloyu paşa paşa... Bu yıl yemek için o kadar çok bahanem vardı ki. Sıkıntı stress bunlar beni yemeğe iten sebepler aslında.
 
Şimdi palto kaban ve kilolar ne alaka demeyin. Çünkü, gittim bir iki markaya ve beğendiğim palto modellerini denedim. Zaten kabanlar bu yıl oversize dediğimiz geniş kesimlerle çıktı karşımıza. E palto büyük, ben büyük olmuyor öyle. Bunları giymek için 34 beden olacaksın ki anca normal duracaksın:)
 
Paltolar dışında battaniye olarak sarmalayacağınız parçalar var ki bunlarda yazdan kalma bohemliğine devam etmek isteyenler için oldukça cezbedici... Bakın derim.
 
Podyumlardaki örnekleri ekliyorum siz bunlara benzer birçok modeli alışveriş merkezlerinden veya online alışveriş sitelerinden bulabilirsiniz. Chanel, Cavalli modellerine bayıldım. En sona da Sex and The City kahramanı Sarah Jessica Parker kızımızı ekledim. Calvin Klein mavi bir trençkotun içinde. Bugün filmini tekrar izledim ve yine harika elbiseler gördüm. Onu da atlamayayım dedim. Boş vaktiniz varsa bu filmi 2.defa izlemeye ne dersiniz?




















 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder