30 Ekim 2014

BU HAVADA MİNİ ETEK GİYİLİR Mİ? GİYİLİR!

Mini eteklerinizi hemen dolabınızdan bulun ve en çok giyilenler bölümünüze yerleştirin. Öyle bir bölüm yoksa dolabınızda hemen oluşturun bu arada. Bu kısım, kurtarıcı kısım sizin için! Neyse, evet havalar soğuk, hele benim oturduğum bölge uuuuu hiç sormayın. Uçuruyor adeta... Ben kışlıklarımı daha once de söylediğim gibi çok oldu çıkaralı. Şimdi hepsi havalandı ve yıkanıyor tek tek.


Yalnız bu sonbahar ve kış en çok kullanılacak parça bende "etek" olacak. Eteği nasıl kullanırım diyorsanız birkaç örnek resimle kafanızda şekillenmesine yardımcı olabilirim. Etek derken uzun eteği kastetmiyorum, bu sonbahar çekin mini eteklerinizi ve çıkın dışarı... Aman aman hasta olmayın da. Havaya göre kalın çorap, uzun çizme sizi koruyacaktır tabi.
 
Bacağınız güzel olsun olmasın, uzun bir çizme ile harika duracağına emin olun. Çizmenin boyunu da tabi iyi ayarlamak lazım. Uzun çizme darken çizmenin bitiş noktası dizinize gelmemeli hemen diz altında bitmeli ki hem dizleriniz rahat hareket etsin hem de estetik açıdan şık görünün.
 
Ahhh ahh şimdi eskilere gittim... İlkokul, ortaokul, lise bacaklarımı saklamakla geçmişti. Çünkü çok zayıftım ve zayıf bacak sevmiyordum. Mini etek fobim vardı diyebilirim. Arkadaşlarım balık etli bacaklarına giyerdi etekleri, taytları çıkardı. Ben cılız cılız ortalarda gezerdim. Anneciğimin aldığı taytları dolduramamak sinir ederdi beni. Şimdi de zayıflasam diye parçalıyorum kendimi. Ne memnuniyetsiz, garip bir psikolojidir bu. Onda olan ben de niye yok? :)
 
Tabi üniversite yıllarında dünya gözünüz açılınca bacaklarınız kıymete biniyor, güzel olsun olmasın etekler, taytlar, şortlar giyiliyor. Ama ben yine bu dönemde bir seviye geride idim kendi  vücudumla ilgili. Zamanla, akıl yoğruldukça bedeninizi tanıyor, ondan memnun olmaya çalışıyor ve sonunda PES ediyorsunuz pes...
 
Hadi bakalım podyumda markalar nasıl kullanmış mini eteği bir göz atalım. Deri etekler, yün etekler... Bordolar, kremler, siyahlar... Versace gibi lüks, güçlü markaların yanı sıra H&M, Zara örnekleri de verdim.


















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder