14 Ekim 2014

GECCE MEKAN OSKARLARI 2014 DEN KARELER

Gecce.com sitesini hepiniz bilirsiniz. Gayet başarılı, yıllardır kendini yenileyen,  başarılı bir yüze sahip. Keyifli yazıları ve konuları bir yana, bir de mekan seçiminde size her zaman yardımcı oluyor. Akşam nereye gitsek, ne yesek? İş yemeği için misafirlerimi nereye götürsem? Haftasonu kahvaltıyı nerede yapsak? gibi sorularımıza anında cevap veren bir web sayfası. Dün gece 14.sü gerçekleşen Mekan Oskarları törenindeydim. Bakalım ne yazmışım...




İnternet haberciliğinin tavana tırmandığı zamanımızda www.gecce.com kadar prestijli bir magazin adresi fazla yok aslında. Hatta tek diyebilirim. Sevgili Kenan ve Gül Erçetingöz'ün el emeği göz nuru bu başarılı girişimi MEKAN OSKARLARI denilen yeme içme sektörünün en iyilerinin tek taçlandırıldığı geceye de ev sahipliği yapıyor. Kenan beyin değerli jürisinin ve online olarak yapılan anketler sonucu belirlenen mekanlara ödülleri bu gecede veriliyor.
 
Ben tabi mekanlarla değil, gecenin rengi ile ilgilendim:)  Başımda gördüğünüz kraliçe tacımda bana özel değil davetlilere sosyal medya için verilen bir taç malesef:(  İş çıkışı çok hızlı hazırlanarak gittim, (yani bakın ne sinyali veriyorum. Aslında zamanım olsaydı oo görecektiniz beni :P)
 
Yalnız gözüme çarpan şey gecede siyah rengin hakimliği. Ülkemizin son durumlarından mıdır nedir herkes de bir siyah düşkünlüğü. Ama ben de siyah giydim:)) İş çıkışı gittiğim gecede benim de tercihim siyah oldu. E kadınlar bilirsiniz son dakika hazırlıklarda hiç birşey bulamazlarsa siyah giyerler mutlaka..
 
Bak bak göz makyajıma bak. Abartmışım sevmedim:(
 
Kimler yoktu ki, detayları web sayfasından bakabilirsiniz ama ben gecenin şıklarını buradan size yazmak istedim. Bazı görüntüler ise şok etti beni. Çok eleştirmek istemiyorum. Herkesin zevki ayrı ama yani böyle şık hazırlanmış bir geceye özensiz gelen isimlere anlam veremiyorum. Özellikle bir modelsen iyi giyinmelisin. Bu gece süslenmeyeceksin de hangi gece süsleneceksin ki?
 
Hiç bulamadıysan üstüne başına, gelme davete de bari özenip gelen insanlara saygısızlık etme. Spor ayakkabı nedir yahu? Davetiyede black tie yazıyor... Neyse Hilton Bomonti'de gerçekleşen gecede ünlü ünlü üstüne. Ama kılık kıyafet önemli işler bu ünlü yüzler için.. Biraz fazla özen göstermek gerekebiliyor. 2 defa düşüneceksin ne giyeceğini. Amacım bir stil ikonu olmak değil bloğu bilenler tanır beni zaten. Sadece estetik açıdan biraz fazla kafa yoruyorum galiba... İstiyorum ki herkes güzel olsun yahu...
 
Dikkatimden kaçmayanlar;
 
- Ayşe Özyılmazel'in saçları...fönsüz müydü ?
 
- Gizem Özdilli'nin beyaz kıyafeti? yoruma açık...
 
- Ece Vahapoğlu'nun dekoltesi
 
- Banu Zorlu kilo almış sanırım??
 
- Zara neden bu kadar sade giyinmiş ki?
 
- Oya Aydoğan'ın gözleri çok güzel hepimiz beğeniyoruz ama benim makyaj da onun göz makyajı gibi abartı olmuş, küçük Oya gibiydim:( moralim bozuldu...
 
- Işıl Reçber her zaman nasıl bu kadar asil görünebiliyor?
 
- Burcu Kıratlı'nın kelebek etkisi veren güzel pantalonu bayıldım.
 
- Gül Erçetingöz'in fit duruşu ve bugüne kadar bence ona yapılan en güzel makyajlardan biri.. Makyajı kim yapmış acaba öğreneceğim..:) Bir dakika Gül'ün dekoltesinni geçemeyeceğim. Bu yıl trend olan stretch elbiselerden giymiş, harikaydı! Her vücut giyemez bu elbiseyi. Ben giyemiyorum mesela biraz göbek eritmem lazım:(
 
- Kenan Erçetingöz beyin tüm davetlilere samimi duruşu ve eşine olan düşkünlüğü, sahnede eşini gururlandırması ve gerçekten bir beyefendi olarak şık giyinmesi. Gül'ün parmağı vardır bu işte kesin:)
 
- İyi ki kırmızı giymemişim çok kırmızı giyen vardı.
 
- Nur Yerlitaş'ın güzel yüzü geceye renk kattı gerçekten.
 
- Özge Ulusoy sunucu olarak sesini kontrol etmeyi, salonu izlemeyi, dinleyici tepkisini hemen alıp ona göre gecenin aksiyonunu almayı öğrenmeli. Ayrıca sunuculuk yapmak zorunda değil tabi zaten güzel kız, o sadece modellik yapsa çok daha hoş...
 
- Sibel Can anons edildi? Neden çıkmadı sahneye? Lavaboda mıydı acaba?
 
- Öykü Serter iyi giyinmişti. Kısa ve sarı saçlar çok yakışmış. Model gibi kız zaten.. Ama yani suratı hiç gülmüyor, bu şekilde iletişimde problem yaşamıyor mu acaba?
 
- Orhan Gencebay ve güzel eşi Sevim hanım çok şıktı. Orhan bey ile fotoğraf çektireyim dedim ama onun yanında da nasıl dik durulur yani bunu ona söylemeden geçemedim:) saçmaladım galiba. Zaten fotoğrafı çeken arkadaş öyle titretmiş ki telefonu yanımdaki Orhan Gencebay mı belli değil.
 
- Hürriyet Kelebek yazarı Gökhan Kimsesizcan  ve kırmızı pantalonu da ayrı bir stildi. Kırmızıyı kullanmayı bilmeyenler Gökhan beyden esinlensin, gayet güzel kombinlemişti. Kırmızı pantalon lacivert ceket... Tebrikler! O da ayağının tozu ile Monte Carlo'dan gecceye gelmişti. Yeni yazılarını bekliyoruz bakalım.
 
















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder