6 Ekim 2014

GARNIER YOĞUN KRİSTAL SARI NEDEN KALDIRILDI?

GARNIER CARPICI RENKLER serisinde benim favorim olan ve yoğun Kristal sarı isimli boya katalogdan neden kaldırıldı acaba? Ve yerine renk 8 aydır gelmedi... Bu nasıl bir umursamazlık!

Bu seride parlak koyu sarıdan sonra normal bir sarı tonu bile yok direkt extra açık sarılara bağlıyor seriyi. Bu çok büyük stratejik bir hata. Yoğun Kristal Sarı kullananlar şimdi direkt renk değiştirmek zorunda mı kalacak yani? Garnier sizden cevap rica ediyorum. Diğer serilerinizde bu seride olduğu gibi parlaklığı yakalayamıyorum. Bu boya neden çıkarıldı katalogdan? Ve yerine ürün neden gelmiyor. Bu umursamazlık beni inanın markadan soğutmaya başladı. Resmen 2 sarı tonu eksik serinizde. Extra açık  elmas sarısı ve gümüş sarısı zaten küllü renkler. Saça sürdüğünüzde gri yapıyor. Hiç mi şikayet gelmiyor size? Ben buradan tekrar hatırlatıyorum Garnier yöneticilerine, seri de ciddi renk eksikliği var. Bu kadar güzel bir başarı yakalamışken neden bu kadar umursamaz bir tavır var müşteriye merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder