29 Eylül 2014

DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI DENEYİMLERİ

Dudaklarınız benim gibi ince bir yapıya sahip ise siz de zaman zaman dudak dolgunlaştırıcılarıyla haşır neşir olmuşssunuzdur muhtemel.

 
Valla açlık sınırının 1190 küsür TL. olduğu bu ülkede kusura bakmasınlar da gidip dudaklarımı 1000 TL.ye şişittiremeyeceğim. Neyse başka çaresi var mı bakalım dedim. Evde bulabileceğiniz komik çözümler yok değil hani. Kırmız biber, tarçın yağı, sarımsak bunlar doğal dudak kızartıcıları... Lip plumper dediğimiz ürünlerdeki pürüzsüz şişirmeyi bunlarla da sağlayabilirsiniz. Öyle 100- 200 TL. vermeye inanın gerek yok.
 
Ama son günlerde dikkatimi çeken ve yaptığı dolgu işlemlerini yayınlayan bir klinik var. Tabi güzel işleri yayınlayacak, memnun olmayan kişilerinkini neden yayınlasın ki? Yani yok ben kararlıyım diyorsanız sanki bu adres ideal gibi. İnanın çok düşündüm ama şu aşağıdaki faciaları görünce ve fiyatları da duyunca hiç oralı değilim artık. Güzelleşeyim derken başınıza böyle bir şeyin geldiğini düşünsenize. Hele ben... kendimi düşünemiyorum. Anksiyete, depresyon hepsi üzerime yürürdü herhalde.
 
Uzun lafın kısasına gelince sağlık herşeyimiz.. Ama yine de sizlerden duymak istediğim denediğiniz ve dudaklarınıza iyi gelen ürünler var ise paylaşın biz de bilelim. Evde tarçın yağı vs.. çok zor işler benim için. Hazır da hesaplı ve sağlıklı bir ürün var ise neden denemeyelim...
 
Şu anda Nivea bana yetiyor da artıyor bile. Hele SOS diye bir ürünü var ki herkese tavsiye ederim. Kışın hem dudakları pürüzsüzleştiriyor, hem de yara bere varsa inanın 1 saatte yok ediyor.
 
Sally Hansen hikaye bana... Dolgunlaştırdığını kanıtlayabilen varsa çıksın ortaya diyorum.
 
Too faced, bu marka da çok iddialı ama fiyatının piyasada ortalama olması kafada soru işareti bırakıyor şahsen deneme arzusu yaratmıyor.
 

 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder