18 Mart 2013

BU YAZIN TREND SAÇ RENKLERİ


Saç rengimle oynamayı sevenlerdenim. Yalnız bir açık bir koyu ton derken artık anladım ki ben karamel ve bal tonlarından ayrılamıyorum. Güneşi görür görmez saç rengim nasıl olmalı diye düşündüm. Düşünmem tabi çok zaman almadı:) Hemen yeni bir renk  buldum kendim için.. Ama tabi bunu kuaföre nasıl anlatmalı bilemiyorum.
Her yenilikçi girişimim " ama Elif hanım sizin saçınız şimdi bu bu renkte işlem görmüş yani yok yok imkansız, bence bu renk yapalım, uçlarından alalımi, aralara balyaj ile... "devam eden bir sohbetle bitiyor. Ama sonra ne oluyor biliyor musunuz?? Ben bu sefer başka kuaföre gidip yine dediğimi yaptırıyorum. Ya da direkt savaş ilan ediyorum ve kuaförümü dinlemeden "yapar mısınız yapmaz mısınız?" diye sorarak net cevap istiyorum. Yahu kardeşim ben buraya mutlu olmaya geldim. Sen niye beni allem edip kallem edip farklı bir saçla  göndermeye çalışıyorsun ki!  
Bu sebeple benim her zaman gittiğim bir kuaförüm yoktur. Hep değiştiririm, yeniyi denerim. Çünkü bir süre sonra kuaförünüz sizi görmek istediği şekle sorkmaya çalışıyor. İşte bu sebeple siz de değiştirin arada bir.. Kopamıyorsanız sırasıyla dönüşümlü olarak yine eski kuaförünüze uğrayın.. Tabi bu arada tüm kuaförlere de saygı duyuyorum bizlere tavsiyelerini söylemek durumundalar, ama ben mutlu olmadıktan sonra ne yapabilirim ..
Bu arada bazı yazılarımda adı geçen kuaförler gerçekten işinin ehli kişiler. Onlarsız saç saç değildir.. Onlara güvenim sonsuz ki saçımı ellerine bırakıyorum. Bu sitede adı geçen kuaförlerimiz sizi seviyorum..! lafım size değil biliyorsunuz.
Neyse gelelim bu yaz tercihime. Yine çok uzaklaşmıyorum tonlarımdan ama farklı bir ton istiyorum..ve bu yazın trend olacak saç renginin adını koyuyorum! SAHRA SARISI....







Bu renge alternatif önerilerim olacak tabi; bakır tonları ve küllüler..


Bunlar dışında koyu renk zaten gerçekten koyu tenli kişilere gidiyor. Ama diyorum ki bu yaz her bayan ışıl ışıl  olmalı!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder