18 Mart 2013

ÜRÜN TESTİ "BRAZILIAN KERATIN THERAPHY"




Brezilya'dan bir rüzgar daha esti ve saçlara keratin yükleme modası geçen yıldan bu yana devam ediyor..
Şayet benim gibi elektriklenen, yarı afro-amerikan tarzında asi saçlarınız varsa zaten denemediğiniz ürün kalmayabiliyor..
Hep bir gün saçlarım dümdüz "straight" dediğimiz şekilde olacak hayali ile alışverişe çıkıyorsanız bu yazıyı okuyun, en azından  boşuna alacağınız ürünlerden bir tanesini eleyebileceksiniz.
Gelelim yandaki bu ürüne.. Şampuanı, saç kremi, fön öncesi bakım spray i derken zaten bir ton para verip önce moraliniz bozuluyor:) Peki verdiğiniz bu paraya değiyor mu?
Iııhh.. benim değmedi.. İlk kullandığımda saçım son derece sert oldu. Nemlendiricisi ile biraz yumuşadı ama inanın piyasadaki WELLA NEM TERAPİSİ bu ürünün çok daha üzerinde bir etki bırakıyor. Yani anlayacağınız ben bu ürünü ORGANIX şampuanı, kremi ve sprayini verecek yer arıyorum...Benim gibi yüksek beklentiniz varsa sakın para ödemeyin, sonuç hüsran olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder