30 Ocak 2015

EMILIO PUCCI BU BAHARDA NASIL ÇIKACAK KARŞIMIZA?

Ben bu markayı daha önceki yazılarımdan da bileceğiniz üzere çok seviyorum ve tasarımlarını merakla bekliyorum. Hem ruhuna hem göze hitap eden kumaşlar. Desenlerin çeşitliliği, renklerin karışıklığı beni cezbediyor. Başkası bu kadar rengi karıştırsa belki bu kadar hoş olmaz ama Emilio Pucci bu işi iyi biliyor!

 
 

Emilio Pucci Bahar 2015 Kampanyası'nda model olarak Natasha Poly poz Verdi. Ben bu arkadaşı çok beğenmezdim ama nasıl da yakışmış bu imaj ve kıyafetler bayıldım. 1.78 boyunda 48 kg. Natasha, 1985 doğumlu Rus güzellerinden.
 
Fotoğrafları da Inez&Vinoodh çekmiş...

 
Inez van Lamsweerde ( 1963, Amsterdam doğumlu fotoğrafçı) & Vinoodh Matadin (1961, Amsterdam doğumlu fotoğrafçı)
 
En sonda ise tasarımcı Peter Dundas'ı göreceksiniz. 47 yaşında sarışın lüle saçları olan sportif adam olarak biliyoruz onu:) 2009'dan bu yana Pucci markası için çalışmakta. Gwyneth Paltrow, Carine Roitfeld ve Anna Dello Russo, özellikle kırmızı halı gecelerinde Peter Dundas'ın tasarımları ile boy göstermekte.















1 yorum: