4 Ocak 2015

KAR KIYAFETLERİNİZİ HAZIRLAYIN! ATÜ SNOWMASTERS'A , ULUDAĞ'A GİDİYORUZ

 
Geçen yıl ki hüsranın ardından bu yıl bol bol kar göreceğiz Uludağ'da. Geçen yıl kar yağsın da şu yarışları sağ salim yapalım dedik, sonunda yaptık. Çok bir kalabalığımız yoktu ama biz bize ve snowboard ve kayak severlerle gerçekten keyifli bir Uludağ atmosferi yaşadık. Bu yıl da yarışlarımız Ocak ayında ATÜ Snowmasters olarak gerçekleşecek.

 Tam tarihimiz net değil fakat siz Facebook ATÜ Snowmasters sayfasını takibe alın, hatta instagramda da varız. Onu da takip edin ki  ATÜ Duty Free'nin Snowmasters takipçilerine özel hediyelerden birini kazanın. Hediyeleri nasıl mı kazanacaksınız? Şu an bir strateji geliştirmedim. Ama yakında geliştirip sosyal medyada etkin  olacak bir yarışma formatı bilgisini sizlerle paylaşacağım. Hediyeler arasında neler mi var?
 
Öhöö öhööö, şöyle diyebilirim ki Go pro aksiyon kameraları:) Duty free diyince aklınıza gelebilecek klasik cilt bakımı, kozmetik ürünleri tabi ki... Ve tabi ki benim vazgeçilmezim WWF Türkiye'den sizlere özel sertifikalar... Bir pandanız olsun istemez miydiniz?
 
Gelelim bu yıl dağda sporcular tarafından rağbet görecek trendlere. "Benim trendle işim olmaz, ben trendim kendisiyim" diyenler kendi stilinizle fotoğraflarınızı bizimle Snowmasters yarışları zamanı paylaşın bekliyor olacağım;)
 
Aşağıda aslında ünlü markaların bir kaç sene önceki koleksiyonlarını da seçtim, ben seviyorum böyle karda fosforlu renkler kullanmayı ya da baştan sona beyaz kullanmayı. Bere, gözlük, eldiven ve botlarla karda herkes rengarenk oluyor. Bu görüntü gerçekten çok güzel, tam fotoğraflık. Bu yıl en güzel kendi stilini karda ATÜ Snowmasters'da sergileyenleri bizzat çekeceğim haberiniz ola...:) Blogda kendinizi görebilirsiniz tabi sizlerin izni ile.
 
Bu arada tabi tüm gün kardan sonar akşama doğru bir kahve, akşam bir yemek ve gece eğlencesi de var Uludağ'ın. Yanınıza sıcak tutacak şık kazaklarla birlikte otelde buhran geçirmemeniz için bol bol tshirt almanızı öneriyorum. Bir sürü çorabı doldurun bavula, çünkü ben nasıl yapıyorum ediyorum bu çorapları kuru tutmam imkansız. Gören de zirveden kayıyorum diye düşünecek... Tabi tabi çok yetenekliyimdir... Dediğim gibi işte, şıkıngen parçalarınızı yanınıza aldıktan sonra yanınıza ilaçlar da alın. Baş ağrısı, ateş düşürücü, yara bandı gibi ilk yardımda kullanılacak materyaller. Saç bandı, tokası, saç kurutma makinesi, tırnak makası, ayna, şampuan, saç kremi, jöle, sprey, hırka, kazak, tshirt, 2  mont, 2 bere, 2 eldiven, gözlük, eşofman ve mutlaka bir kot benim valizimde olan olmazsa olmaz detaylar... Aaaa unutuyordum, el ve yüz kremi, yoğun nemlendiricili mesela Nutrigina, dudak nemlendiricisi için Maybelline  Baby lips yada Nivea SOS ürünü olabilir. E tabi bir bayan olarak makyaj çantanızı tam takım yanınıza alın, biz kadınlar hiçbirşey yapmasak bile bazen bir allık mutlu ediyor bizi biliyorsunuz. Uludağ'daki bu güzel spor organizasyonuna herkesi bekliyorum.
 
Uludağ'da kar cümbüşünde görüşmek üzere...


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder