19 Ocak 2015

13.ATÜ SNOWMASTERS YARIŞLARI SONUÇLANDI!

ATÜ SNOWMASTERS yarışları 17 Ocak 2015 Cumartesi günü başarılı ve harika bir organizasyonla gerçekleştirildi. Neler kaçırdınız merak edenler buraya...

Tabi ben ve ekip bir gün önce Uludağ'a hareket ettik. Yine valizdi, yarışmacıların hediyeleriydi, e bir de araya kuaförü soktum:) derken yaptım saati 23.00. Sabahta 04.00'de dikildim ayağa. Hemen ekibi telefonla taciz ederek uyandırıp Atatürk Havalimanı'nda buluşup diğer valizlerimizi de ofisten alıp çıktık İDO Yenikapı'ya... İşte yine bir kar macerası ve benim buzda düşüp bileğimi büktüğüm bir kar faciası:)

Atatürk Havalimanı'na uğrayıp valizleri aldık çünkü ofislerimiz havalimanında bildiğiniz üzere. Yani uçakla gitmedik tabi ki.. Bizi güzel ve rahat bir yolculuk sunan İDO, Bursa Mudanya'ya götürdü. Yaklaşık 1 saat 45 dakika süren deniz yolculuğundan sonra Uludağ'daki değişmez taksi adresimiz Mahir amcamız bizi karşıladı. Sağlam bir şekilde dağ yoluna çıktık ve otelimiz Grand Yazici'ya yerleştik. Bu arada sahibi Hayri beye de selamlarımızı iletelim buradan, kendisini bu sefer göremedik ama samimiyeti ve misafirperverliği ile kulaklarını çınlattık.

Oda  manzarası yine büyüleyici...Tüm gün brandingler, sahne kurulumu darken organizasyona hazırdık. Akşam soğuk havanın verdiği yorgunlukla erkenden uyuduk tabi.

Benim her zaman ki gibi başım, midem beni deli etti tabi.. Dağı seviyorum da bu hava beni çarpıyor ne yapalım... gülü seven dikenine katlanacak efendim...

Tabi gün içinde gittik biraz güneş aldık. Yanımızda bizi yalnız bırakmayan minik Hira'mız da vardı.

Ekipten Ayça hemen 1 saati board ile değerlendirdi. Bak bakkkk havalara bak...

Ben ne mi yaptım, Uludağ'a gelip sıcak şarap tattım tabi... Beceren Café bizi özlemiş... Tüm çalışanlara sevgilerimizi iletiyoruz. Bu arada pizzası ve hamburgeri çok güzel. 1 saat bu pisti izledik ve toplantı için otelin yolunu tuttuk. Eee ekibe motivasyon lazım değil mi.. Aldık motivasyonumuzu..

Gözlüklerimizi soranlar, bunları yarış günü ATÜ DUTY FREE standında katılımcılara dağıtmak için aldık.
Nasıl çok şıklar değil mi?

Ve yarış günü geldi. Sabah erken kalk. Saat 07.00 hemen kahvaltı yap ve İtalyan pistine git. Sahne kurulmuş super. Saat 10.00 kayıtlar Grand Yazıcı Chalet'de alınıyor. Ve yarış start... Hava harika. Bu arada bir yandan Onur Şener'in sahnesi bitmek üzere... Nasıl yakalamışım fotoyu ama:)

Ödül töreni hemen sonrası Onur bey sahnede... Kalabalık, güneşli hava Chalet coştu adeta... Sosyal medyada yaptığımız yarışmalarla hediyelerimizi de dağıttık..

Yukarı çıkıp bakıyım dedim MC de, anonsta Aslan bey var her zaman ki gibi... Teşekkür ediyoruz buradan ona da...

Ödül töreni fotoğrafları ulaşır ulaşmaz paylaşacağım tabi, şu anda bekliyorum. Ama kazananları sayfanın sonunda görebilirsiniz.
Ödülleri ATÜ duty free Genel Müdür Yardımcısı Pınar Şener Harput ve bendeniz Elif Yayla takdim etti...

Bu da Perlavista Salon Diva'nın yaptığı yeni saç rengim efendim. Küllüye döndük... Elinize sağlık ben beğendim...

ATÜ DUTY FREE SNOWMASTERS İLK 3

MERT MUSTAFA ÖZERDEN

MERT MUSTAFA IŞIK

CİHAT ALTINKÖK

Organizasyon sonunda saat olmuş 18.00, ben Chalet'den dönerken araca doğru ilerlerken havada uçarak düştüm. Hadi dedim  elimi yere koyayım... ama yok kurtaramadım. Sağ bileğim fena incindi. Otele gidip doktora gidince son durumda böyle oldu...