14 Nisan 2014

SAÇLARINIZA YAZ GELDİ Mİ?


Çok özledim sizi, yazmayalı tam 10 gün olmuş. Hayat, koşuşturmaca derken uzun bir ara vermişim. Ama bu aralar davetler, lansmanlar kapıda. Bol bol gezip paylaşacağım sizlerle. Gelelim saçını değiştirmek isteyen Dilara'mıza... Bana mail yolu ile ulaşan Dilara ile bakın neler yaptık neler... tuzlu tatlı kurabiyeler, latife yapıyorum tabi ki! Ne yaparım ben süs püs...



Dilara önce instagram daha sonra gmail ile bana ulaştı ve kendinde bir değişiklik yapmak istediğini söyledi. Ben de hemen bir randevu ayarlayıp Dilara ile buluştum. Fotoğraflarda olduğundan daha kilolu çıkan Dilara'yı karşımda ince, model gibi görünce şaşkınlığımı gizleyemedim:) Dilara Çağla Şikel tadında, esmer tenli saçları sarı, güzel bir bayan. Hem de çok zeki. Mesleği ne biliyor musunuz ameliyat hemşireliği. Sağlık adına çalışanlara her zaman saygı duymuşumdur. Dilara'nın bir güzel özelliği de güleryüzlü olması. Ben hep derim güleryüz olmadan güzellik olamaz diye...

Geçen hafta bir gün organize ettik. Dilara'nın kendi alışverişini yapmasına eşlik ettim. Seçtiği renklerin ona uygunluğu, beğendiği parçaların vücut tipine ne kadar uyum sağladığı gibi olmazsa olmaz detayları kendisiyle paylaştık.



Solaryumun da katkısıyla ten renginin koyuluğu yaz sezonuna girerken ideal tabi. Saçlarının nasıl olacağına karar verdikten sonra  saç ve ten rengine uygun birkaç parça alışveriş yaptık. Bu bilgiler onda tabi, çok uzatmayalım konuyu, gelelim Dilara'nın güzel saçlarına.

Tuttuk Etiler'in bir tanesi CVT hair design, Cevat beyin yolunu. Cevat ile renge karar verdikten sonra işlemlere başladık. Cevat bey Dilara ile yakından ilgilendi ve tam istediğimizi nasıl yaparız onu anlattı Dilara'ya.




Önce dip boyası, sonra ana rengimiz bronz kahveye boyandı saçlar.


Daha sonra aralara balyajlarla tatlı bir kahve tonu elde etmeye karar verdik.



Saç yıkama esnasında Nashi bakımıda yapıldı tabi. Sabah 11'de başlayan saçımız akşam 16.00 gibi hazır oldu. Makyajı da Cevat beyin sevgili eşi Yurda hanım yapınca Dilara gerçekten çok güzelleşti. Mac ürünleri ile farklı bir makyaj stili yarattı adeta. Mac'i seviyorum!




E tabi ben de bu arada mutlaka birşey yaptırmalıydım:) Hemen iki mini balyaj attırdım saçıma. Boya, balyaj, fön derken bir de araya öğle yemeği girdi. Balık Ev'den sağlıklı balıklarımızı da yedik karnımız doydu. Sonra fotoğraf çekimi için aldık Dilara'yı Cevat beyin bahçesine. Ama şeker ekip muziplikte tabi. Zar zor çekim yaptık :) 

Yaza girerken  sizce de şık olmamış mı bu saçlar?

Ceket Zara, siyah fermuar detaylı kolsuz bluz bershka.



Tabi selfie ler havada uçuştu:) T-shirt Zara. Ben de aldım kendime:)


Etek Bershka


Ben de Sephora'dan aldığım makyaj malzemelerimi denedim.. 



Etek Bershka (çiçek desenli mutlaka birşeyler alın fena bir akım geliyor), ayakkabı Zara



Beyaz kolsuz arkası şık kesim bluz Bershka


Kolye HNM


Bakmayın böyle masum göründüklerine en alttaki fotoğrafı yayınlamam demiştim ama YAYINLADIM:)!




Yurda ile Dilara'nın kaynaştığı anlar



Bu da gün sonunda dükkanı kapamadan önceki ekip halleri hahaha... 

Siz de 'Değişime Varım' diyorsanız buluşalım;)

Sevgiler,

Elif Yayla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder