30 Nisan 2014

CİHAN NACAR MAYO TASARIMLARI


Cihan Nacar. 1984 doğumlu yetenekli, yıldızı erkenden parlayan önemli bir isim. Yakında çok daha fazla ismini duyacak ve tasarımlarını sık sık giyeceğiz bu gidişle:) Bana göre sadece mayo değil, bu tasarımların altına giyeceğiniz etek veya pantalonlarla şık bir gece kıyafeti de yakalayabilirsiniz. Ben hemen bir kaç tane seçtim bile...



Cihan moda eğitimini tamamlamış, üstüne yetmedi bir de yüksek lisansını yapmış, yurt dışında çalışmış ve prestijli markalarda görev almış, kadınların ne istediğini bilen farklı düşünen bir tasarımcı. Sıradandan uzak farklı yaklaşımı ile ben başka bir kadınım mesajı veren çalışmaları sofistike kadınları etrafına topluyor. Geçenlerde lansmanını yaptığı davette yine göz alıcı modeller bu tasarımları sergiledi. Şimdi az konuşup sizi modellerle baş başa bırakıyorum. Yazın bunlardan bir tane sizde de olmalı diye düşünüyorum. İsteyenler bana ulaşabilir. Cihan ile iletişiminizi sağlamaktan memnuniyet duyarım.













www.cihannacar.com a göz atabilirsiniz.


Sevgi ile kalın,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder