5 Aralık 2015

GRİ Mİ? TABA MI? UZUN PALTO KULLANIMI

Uzun paltoları seviyorum. Bir daha gelsem dünyaya yine severdim! Gri ve taba renkleri tadından yenmiyor. Tüm markalar bu konuda tasarımlarına yer vermiş görünüyor. Ama benim beğendiklerim sınırlı tabi.

 
Şimdi gelelim hangi markalar onlar. Oxxo bu konuda açık ara önde gitmiş. Kumaş kalitesi, kesimi, görüntüsü ve sıcak tutucu özelliği ile en beğendiğim palto Oxxo'da idi. Park Bravo geçen yıl çok iyi modeller çıkarmıştı ama bu yıl aynı çeşitliliği göremedim. Fiyatları da tavan yapmış. Oxxo'daki 200 TL. civarında.
 
Koton'daki tarçın taba karışımı renge bayıldım. Gri rengi de vardı fakat bedeni kalmamıştı alamadım. Onun fiyatı da 160 TL.
 
Palto dışında farklı kalın kumaşlardan da yapılan uzun hırka tipinde ürünler gözüme ilişti. Bunlar da hem iş yerinde hem günlük hayatta hayat kurtarıcı şık parçalardan.




 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder