18 Ocak 2016

KAR YAĞDI, BÖYLE OLDU! KÜRK YAKALI MANTOLAR

Aralık ayı dedi ki bize "Geliyorum erkenden, Ocak sıkı geçecek, montunu, bereni hazırla koy kenara, sonra üşüdüm hasta oldum, vah vah..."lama. E tabi sarmalarken bizi kış, hazırladık bir şeyler. Hele bu sıra mağazalardaki indirimleri kaçırmayın derim. İnditex grubu indirimde canlarrrrrr!!!! Zara, Bershka, Oysho, Mango, Pull&Bear, Stradivarious. Ama hala çok beğendiğiniz ve çok pahalı olduğu için alamadığınız manto aynı fiyatta:((((

 
Elbet bizim olacak. Do not panic!  Direnmesine gerek yok ama Şubat sonuna kadar anca inecektir bizim cepteki bütçeye. Herkesin vardır böyle bir yarası. Benim de gözüme kestirdiğim bir mont var Allah'ım... Amaaa o an gelince de "Aman boşver almana gerek yok" diyip cayıveriyorum. Bahar gelmiş oluyor, tam modum değişirken o çok sevdiğim manto bedava olsa  ne yazar???
 
Neyse ben bu yıl koleksiyonlarda şöyle adam akıllı kapişonu gösterişli derecede sahte kürklü veya peluştan, uzunluğu kalça altına kadar olan, orta kalınlıkta kumaşta bir COAT dediğimiz mantoyu bulamadım. Yok kardeşim yokkk, ya şapkası zayıf kalmış, ya  giyince Michelin'in maskotu  gibi 35 kilo fazla durduğum  değişik değişik mantolarla karşılaştım. Bilmiyorum kararsızım da zaten kış bitecek neredeyse.
 
Zara'da var bir model, bir de Mango'da. Mango'dakinin kumaşı o kadar ince ki 300 Tl.küsür eder mi diye düşünüyorsunuz yani. Ama şapkasındaki kürk güzel. Bol bol, yumuş yumuş tam istediğim gibi.  Diğer markaların TopShop gibi mesela mantoları 400 TL.den başlıyor ve yukarı doğru çıkıyor. Ama yine benim istediğimden yok. Ben beyaz kürk kenarlı siyah manto istiyorum. Fiyatı da 160 TL. olsun basıp alacağım valla.
 
Ben ekonomik bir kadın olmasam da hiçbir zaman kafamdaki tutarı aşan fiyatlarda kıyafet almıyorum. Önce sınırını koy sonra çık alışverişe o parça için. Bu şekilde hedefe odaklı olursun:) hahhaa
 
Siz de nedir durumlar? Avm markaları dışında tavsiyesi olan var mı? Mesela şu instagramdan alışveriş yapan arkadaşlara soralım. Ya da Aliexpress'den. Ya da no name butiklerden. Öneri please....



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder