6 Ekim 2015

DOLCE VE GABBANA

DOLCE GABBANA öyle bir marka ki doğduğu Akdeniz motiflerinden ve kökeninden hiç uzaklaşmadan her dönem bize farklı koleksiyonlar sunmakta. Bu kış yine cesur desenlerin esareti altında göreceğiz Dolce Gabbana'yı. Ben sevdim ama tabi bu büyük desenleri giymek için yeterince fitıbıl ve uzun olmak gerektiğini düşünüyorum.
 "Domenico Dolce ve Stefano Gabbana" bu iki büyük isim markayı takip eden fanatik kadınların  kozmopolitan bir o kadar kökenlerini de unutmamış olan kadınlar olduğunu söylüyor. Aynı zamanda bu kadınlar son derece zarif kadınlar. Ellerinden eldivenleri, ayaklarından çorapları, mutlaka dantelleri eksik olmuyor. Ben ne kadar giyerim bu tarz tabi tartışılır ama çok şık durduğu kesin. Giyenin önünü kesmem ama ben o kadar büyük çapta bir gülü üzerimde taşımak istemiyorum:)
 
Bu sezonda neler yok ki, danteller, ipekler, kadifeler  ve Gül tabi ki. Romantizmi, aşkı, naifliği simgeleyen Gül... Bu koleksiyon Dolce Gabbana'nın 30.yılının şerefine teması "Annelik"olan bu koleksiyonu nasıl buldunuz, ben saçlara bayıldım. Yaka ve kollardaki tül detaylar beni benden aldı... Tül alıp ekleme yapsam mı bir kaç elbiseye bilemedim, becerebilir miyim ki????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder