29 Eylül 2015

2015 SONBAHARINDA MAĞAZALARDA EN ÇOK NELERİ GÖRECEĞİZ?





"Avrupa'nın göbeğinde Güngören'in ortasında..." diyor sevgili Recep İvedik. Sabah sabah nereden aklıma geldi? tabi ki yukarıda başlıkda kullandığım "sonbaharında mağazalarda" iki defa -de ekini kullanmamdan, tabiatıyla:) Seviyorum ben bu karakteri yahu hatta her yere gitsin istiyorum Recep İvedik. Recep İvedik İtalya'da, Recep İvedik Rize'de, Recep İvedik İskoçya'da, Recep İvedik Hindistan'da... diye istediğiniz kadar uçabilirsiniz. Bu karakter her yeri her yaşantıyı deneyimlemeli biz de izlemeliyiz. Neyse gelelim konumuza;

 
Sabahın 6'sında kalkınca yağmurlu havada hiç dışarı çıkasınız gelmiyor biliyorum. Tabi aranızda saat 5'de kalkan ve turp gibi olan motivasyonu yüksek çılgın arkadaşlar da olabilir, onları tebrik etmiyorum tabi ki sadece şaşırıyorum:) Hem burası New York değil ki saat 5'de kalkıp koşuya gidip gelip duş yapıp iş için hazırlanayım. Burası İstanbul canlar!...
 
Yine konumuzdan uzaklaşıyorum evet gelelim sonbahar trendlerine. Mağazalar 2 aydır yeni sezonlara yer vermeye başladı zaten. Markalar ne tarzda ürünler sergileyecek gelin göz atalım bakalım.
 
Uzun ceketler: basen bölgesinin hemen altında biten ceketler
Boğazlı kazaklar: Streç veya bol boğazlı kazaklar, bluzlar
Neon renkler: Natürel renklerle birlikte kullanılan keskin formlara renk katan neonlar
Desenli çoraplar: Geometrik veya dantel desenli siyah, krem ve renkli çoraplar
Kahverengi: Kahverengini tamamlayan hardal, bronz, kızıl renkler
Siyah: her sezonda olduğu gibi siyah ama bu sefer baştan ayağı siyah olmak.
İri küpeler: karışık olmayan sade formlu ama iri küpeler
70'ler: 70'lere dönüş
Püsküllü etekler: ince püsküllü etekler veya car wash skirt denilen kalın kesimli püsküllü etekler
Crop top: kesik kısa üst parçalar, bluzlar,
Victorian Style: Viktorya dönemine ait formdaki parçalar
Düğmeler: Kabanlarda veya ceketlerde iri düğmeler
Dantel: bu soğukta dantel pantalon giymeye ne dersiniz?
Boyunluk: ben buna boyunluk diyorum, çeşitli aksesuvarlardan, deriden, kumaştan boyuna takılan sarılan parçalar
Straplez: Straplez üstlü takımlar
Vinil: Parlak görünümlü vinil kumaştan yağmurluklar, montlar
Çizgiler: Boyuna çizgiler, siyah beyaz çizgiler...
Beyaz kürk: beyaz ve kırık beyaz renkteki tabi ki sahte kürkler...
Saç aksesuvarları: çiçekler, bantlar
Uzun etekler: bırakın etekleriniz yerleri süpürsün:)
Yüksek bel kesimli streç pantalonlar: jean, deri ve kumaştan yüksek bel kesimli dar pantalonlar
 
 
















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder