17 Haziran 2015

TATİLDEYDİM DÖNDÜM, SANDALETLERLE GELDİM MERHABA....

Oh mis gibi Bodrum'uma gittim geldim. Torba'da sessiz sakin bir tatil yaptım. Yazılarımı size bu süre zarfında yazamadım ama inanın tatile çok ihtiyacım vardı. Bodrum'da hep aklımda olan şu sandalet yazımı yazmaya karar verdim. Neler oluyor herkeste bir gladyatör sandalet var. Haydi göz atalım bu yazıya...

 
Bodrum'dan sonra şüphesiz kara gözlü İstanbul zor geliyor tabi ama seviyoruz işte burayı. Herkesin ağzında bir buraları terkedeceğim ama olmuyor işte. Gidemiyorsun bırakıp, ama bir şey olsa da şu trafik ortadan kalksa böyle niyetlere girişmeyeceğimiz kesin. E tabi bir de etnik çeşitlilik git gide artıyor. Herkes yabancı oldu etrafta. Neyse derin konular bunlar ama gelişen Türkiye'mde güzellikler görmek istiyorum artık... Eğitim düzelsin, sağlık hizmeti standartları iyileşsin ooo bir sürü kafamda deli sorular...
 
Gelelim konumuza, modaya... Moda dünyası  bu sıra gladyatör sandaletlere takmış durumda. Tabi ki bu yukarıdaki renkli, dizinize kadar uzanan sandaleti giymek herkesin harcı değil. Bunun için zayıf, uzun bacakların olması gerektiğini söylemek ve bu konunun altını çizmek istemiyorum:)
 
Benim tercihlerim en fazla bileğin 5 parmak üzerine çıkan gladyatör sandaletler. Hem abartıdan uzak hem de stilinize ve duruşunuza farklı bir tat verir.
 
Stradivarious 'dan aldığım gümüş rengi sandalete bayıldım. Dore ve gümüş renkler büyük markalar tarafından kullanılınca hemen junior pazar da harejete geçmiş ve sandaletler ışıl ışıl olmuş.
 
Sandaleti nasıl ne ile giyerim diyorsanız, sandalet tabi ki bir jean ile hoş durmuyor. Sandalet, şort ve etekle ve hatta uzun etekle çok daha rahat kombin edilebiliyor.
 
Ayak bakımı da sandalet giydiğinizde oldukça önemli. Ojesiz veya parlatıcısız ya da törpüsüz tırnaklarla zaten giyilmez. Sandalet giyecekseniz ayaklarınızın bakımını eksiksiz yapmanız gerekiyor.
 
Sandalet fiyatları ortalama 40 TL. den başlayarak alabildiğine yukarı çıkabiliyor. Ama internet ortamındaki alışveriş sitelerinden 39.90 TL.'ye satın almayan yok yani haberiniz olsun! Bu arada ayak parmaklarınıza yüzük takıp bohemliğinize bohemlik katabilirsiniz sevgili dostlar.
 











 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder