5 Mayıs 2015

PLAJDAKİ ŞIKLIK İÇİN ÖNERİLER

Vee güneş ısıtırken günden güne bizi, yaz hayalleri kurmaya başladık bile. Tüm markalar yeni sezon ürünlerini hatta ve hatta plaj kıyafetlerini reyonlarında sergilemeye başladı bile. Bu yıl benim de giyeceğim Cihan Nacar mayoları ile editöryel bir çekim hazırladık size... Hadi biraz tüyolanalım:) Bu özel çekimin styling i benden, çarpıcı fotoğraflar Atilla Yayla'dan...

Mayoları aksesuarla kombinlemeyi seviyorum. Yahu plajda da şık mı olunur mantığına karşıyım. Bal gibi olunur beyler bayanlar...
 
Özellikle boynunuza, saçınıza ve bileğinize takacağınız bir takı tüm görüntünüzü değiştirip başka bir havaya sokacaktır. Başınızda kullanacağınız çiçek desenli şallar bırakın sizi İspanya sahillerine götürsün ya da Tunus'un Sidi Bou Said sahillerine.. (bilmeyenler haritadan baksın Tunus'a bayılacaksınız bu arada..)
 
Dore takıları beyaz, turuncu, mor, koyu yeşil renklerle kombinleyebilirsiniz.
Gümüş renkteki takıları ise mavi, kırmızı, siyah ile kombinlemeyi seviyorum.
 
Biraz da otantik takılarınız olsun takı çekmecenizde. Bohem takılar.. şallar.. küpeler...
 
Yazın denizden çıkacağınızda saçlarınıza saracağınız bir şal ve büyük bir güneş gözlüğü ile de selfie yani özçekim yapmayı unutmayın! Tüm yıl bu tatili beklemediniz mi? Ofiste evde oturup sıkıldığınız bu anları hayal ettiğiniz zamanları hatırlayın ve o buz gibi karpuz suyu kokteylinizden bir yudum daha alın hatta! Hadi bir daha özçekim! 
 
Mayonuzu gündüz nasıl taşıyacaksınız? Mesela incecik bir kumaştan uzun ama yandan yırtmaçlı bir etek ve örgülü bir üst parça harika olur...
 
Fotoğraf: Atilla YAYLA          http://atillayayla.net/
Styling: Elif Yayla
Saç&Makyaj: Makyaj Çetesi- Ayşe
Mayolar: Cihan Nacar
Modeller: Ice Model Management  http://www.icemodelmgmt.com/
 
 





 






 
Makyajda ve saçta Makyaj Çetesi Ayşe var. Ben bu makyaja bayıldım Ayşe'cim ellerine sağlık... 

Kullandığı renklerden size hemen tüyoları uçurayım ayrıca ben de çok sevdim; pembeler, morlar, yeşiller, turuncular kullanarak renkleri ön plana çıkardık.

Saçlarımız doğal, kızların saçlarını doğal hallerine bıraktık. Sasha'nın sarı saçları tepeden topladık ve güzel bir hazır örgü bant ile topuz kısmına hareket verdik. H&M' den bulabilirsiniz. 9 Tl. gibi bir şey bu bantlar...

 
Modeller ara ara güneşin tadını çıkarırken ben de onları fotoğrafladım hemen:)
 





 
 
Ve fotoğrafçımız Atilla Yayla, çektiği kareleri inceliyor.




 
 

1 yorum: