29 Haziran 2015

90 LAR 90 LAR YEDİN BENİ 90 LAR

Pazartesi sabah sabah 90'lar dinlersen ne olur... Bitersin..  Hadi bakalım Elif, anca yakalarsın günümüzü.  Kafa gitti tabi teee gencecik yıllarıma. Gençlik demiyorum çünkü daha hepimiz genciz arkadaşlar:)
Çelik'ten Cici Kız, Ateşteyim ateşte, Meyhaneci Çal Bu gece derken o dönemlerde giydiklerimize gitti aklım. Benim o dönem bir Mavi Jeans sarı pantalonum vardı ki sormayın....


FBI diye bir jean markası vardı popüler. Meşhuuuur Mavi Jeans çiçekli gömleklerimiz, omuzları deri yamalı montlarımız:) LCWaikiki o dönem altın yıllarında. LCWaikiki maymunu herkesin üzerindeydi. Sırtımızdan dil çıkarıyordu arkadakine. Saçlarımı hiç sormayın kabarık ve küt hahhaa.. Asla kullanmayacağım bir modeli nasıl olmuş da dünyanın en güzel kızı gibi hissedip kullanmışım, şaşırıyorum kendime. Tabi o yaşta herşeyin tadını yeni alıyoruz. Herşey için fazladan heyecan üretiyoruz. Sık aşık olup sık duygusallaşıyoruz. Otobüsle bir yere gidebilmek bizim için inanılmaz keyifliydi hhaahhhaa.. Bakırköy Dilko dershanesine bir süslenip giderdik ki sormayın. Konsere değil heee, dershaneye :)))
 
Zayıftım hem de ne zayıf kotlar olmazdı bu sebeple once kalın kumaşlı taytları kat kat giyip daha sonra kotlara girerdik. Kuziii Esroş'um sen iyi bilirsin. Çok yaşa canım benim. Genç kızlığa ilk adımları birlikte attığım Melek'im, Vildan'ım, Esra'm tabi... Dökülsek neler çıkar içimizden. Evde toplanıp son ses Mezdeke dinleyip saatlerce manyaklar gibi kıvırtmak da neyin nesi oluyor böyle...
 
Michael Jackson manyaklığımız da ayrı bir mevzuydu Vildan'la. Okan Bayülgen o zaman radyoda milletin suratına telefon kapatıyor biz vay bee adama bak diyorduk. Neyse... neden bu kadar önemli geliyorsa bize..
 
Mustafa Sandal Onun Arabası var... Bu kız beni görmeli.. şarkıları ne kadar tatlı ve anlamlıydı...
Ama şunu kabul etmeliyim ki arkadaşlarım tarafından tercih edilmeyen renkli bir dolabım ve stilim vardı. Onlara göre çok renk kullanırdım. Böyle mutlu olurdum. Yeşil kapitone Benetton şortum, cam göbeği mavisi ince kazağım ve altına sarı Cat botlarım:)))) neyin kafasını yaşıyormuşum, ne de mutluydum renklerle..
 
Hadi çok konuştum biraz 90'lar ı hatırlayalım istedim bugün. Bakın neler giyerdik; beni çok güldüren yeşil pembe ince muşamba gibi yağmurluk oldu:) bir de o etnik desenli şort. Bir de kot çizmelerim vardı hahhaaa.. Yahu onları naptık biz acaba. Şuraya bak.. nasıl da değişiyor herşey.
 





















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder