4 Mart 2015

GRİ SAÇLARINDAN SEN SUÇLUSUN LAUREN CALAWAY

"Senden model olmaz! boyun kısa..." dediler, o  gitti kendi deyimiyle "travel size" model oldu.

Yani bir süper model ile aynı kalitede iş çıkarabilen ama fiziksel anlamda boydan biraz yoksun model diyelim biz buna. Aslında Lauren saç makyaj ve stilist olarak moda çekimlerinde kariyerine başladı ve bir gün benden neden model olmasın ki dedi ve kendine ücretli bir fotoğrafçı tutarak portfolyosunu oluşturdu. Objektife bakmayı, poz vermeyi öğrendi. Los Angeles'ta uğradığı ajans ona model olamayacağını söylemişti çünkü boyu 157 cm.di.

 
Sonuç olarak Lauren ablamız istediği meslek için savaşmış ve bunun için emek sarfetmiş.  Bugün Lauren Calaway sosyal medyayı sallayan bir model. Rengarenk şekilden şekile soktuğu saçlarıyla cesaretini her defasında gösteriyor.
 
Ama ben son zamanlarda bayıldığım gri-pembe saçlarını ona çok yakıştırıyorum. Pembenin en toz tonunu en soft tonunu başarı ile taşıyor. Hele hele şeftali rengi saçlarına bayılmıştım. Bu kız bu konuda oldukça cesaretli. Bir de en yukarıdaki şeftali tonları inanılmaz güzel durmuş... Kİm cesaret eder bu tonu kullanmaya?
 
Yakında ben de birşeyler yaparsam bu saçıma şaşırmayın, bayıldım ben bu renklere... Haksız mıyım ama?


















 
 
 
 

5 yorum:

  1. kaç yaşında acaba ve göz rengi ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 yaşında, göz rengi de kendi deyişine göre mavi yeşil veya kahve olabiliyormuş. :) Ela desek doğru olacak sanırım.

      Sil
  2. ya kilosunu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil