23 Mart 2015

BARBIELER "MOSCHINO" İLE ARTIK SOKAKLARDA DOLAŞACAK!

Ben 2 yaşındayken kurulmuş bu marka. Yani genç (öhöö öhöö) ama deneyimli bir İtalyan markası :) Oldukça dikkat çeken koleksiyonlar hazırlıyor bana göre. Seviyorum modaya bakış açısını, abartılığını ve bazen uçukluk yapmasını. İşte bu bahar ve yaz için hazırladığı BARBIE koleksiyonu... "HEPİMİZ BİR GÜN BARBIE OLACAĞIZ" desem yalaaaan olur:P

Evet geçen yıl Eylül ayında Milano'da cıvıl cıvıl adeta insanı depresyondan çıkaran bir defile sergiledi. Defilede dikkatinizi çeken tek şey BARBIE kılıklı kızlar ve kıyafetleri. Pembenin bol bol kullanıldığı, sarının, fıstık yeşilinin ve derin turkuvaz mavisinin eşlik ettiği parçalar sizi çocukluk günlerinize götürüyor. Yani parçalar tamam güzel de bunları giyip çıkmak için de biraz kafadan kırık olmak gerekebilir:) Ayrı ayrı parçaları kullanırım aslında. Örneğin sarı cekete bayıldım. Büyük renkli küpeler, abartı saçlar harika. Hele o gece kıyafetleri... Düşünüyorum da alıp giysem öyle kabarık kabarık etekleri Atilla bu kız çıldırdı der herhalde:))
 
Neyse mayoları sevdim. Özellikle siyah olanı. Tema tabi ki "fun yani eğlence" olmuş. Sweatshirtler çok güzel. Siyah üzeri pembe MOSCHINO yazılı olanı giyebilirim.
 
Çocukken de her kız çocuğu gibi bebeklerin en süslüsü en güzeliydi benim için. Ama ne oluyor büyüdükçe renklerden uzaklaşıyorsunuz, onları daha az kullanıyorsunuz artık o yaramaz kız çocuğunun kabarık saçları daha derli toplu fönlü saçlarla yer değiştiriyor. Amaaa kız çocuğum olursa kurtuluşu yok onu rengarenk yapacağım hehehe.. Hadi şimdi çocukluğunuza dönün ve Barbie'nizi hatırlayın. Sizin Barbie'nizin elbisesi nasıldı? Saçı nasıldı? İlk Barbie'nizi kim almıştı?
 
Sevgiler,
 




 







 

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder