8 Aralık 2014

KIRMIZI HALI KIYAFETİN İÇİN MODEL ÖNERİLERİ



Ne zaman gece elbisesi arasam bu-la-mı-yo-rum! Tam da ihtiyaç zamanıdır ve o elbise seni bir türlü bulamaz. Bu sıra idare edin, böyle Oscar törenleri havasında elbiselere merakım var ama sadece merak:)) Almaya gelince hep bir adım uzak dururum ve derim ki biraz daha ciddi ya da klasik kesim olabilir. Ama yooo, artık dolabımda şöyle şıkır şıkır göz kamaştıran bir elbiseye yer vermenin zamanı geldi!


Yani işte kardeş nikahı, düğün, mezuniyet, özel davetler derken dolabınızda yaşınız ilerledikçe birşeyler birikiyor tabi. Ama hep yeni bir davet ortaya çıkıyor ve yine aynı KRİZ... Ne giyeceğim?
Önümüzdeki günlerde bizim şirketin personel gecesi var hatta ben düzenliyorum ama hala ne giyeceğimi bilmiyorum. Yine her zaman ki gibi son dakika bir gün kala elbise almak istemiyorum. Huyum kurusun, son dakikaya kadar işle uğraşırım ve sonra işte o an panik anı... Elbisem yok anı.. Aslında bir yer keşfettim davetcokelbisemyok.com :) istediğiniz elbiseyi kiralayabiliyorsunuz. Önce üye olmanız gerekmekte ve sonra size gelen elbise 3 gün boyunca sizin. Sonra kargolamak zorundasınız. Yani veda vakti...

Tabi bu bir alternatif.. Onun dışında yine sıradan bir seçenek elbise diktirme. Bence en güzeli ama en risklisi de bu. Çünkü ya diktirdiğiniz elbisede bir yer oturmaz veya olmaz. Ya da eğer hayatınızın terzisini bulduysanız zaten düşünmeye gerek yok direkt diktirin...

Markalardan gece elbisesi alabilirsiniz tabi. Yalnız unutmayın ki o gecede sizin gibi seçimde zorlanan ve elbise bulmakta aynı markayı tercih edecek başka hem cinslerimiz de olacaktır. E herkes Versace giyecek değil tabi... Davet şayet kalabalık ise pişti ihtimalini asla unutmayın. Tabi bundan nasıl yırtarsınız... Tabi ki elbise ile kullanacağınız güçlü gösterişli aksesuarlarınız ve üzerinize alacağınız şık bir mini şal. Hatta siyah tercih etmekte her zaman fayda var. Elbise aynı dahi olsa siyah olunca çok farkedilmez. (Yalandan kim ölmüş, ben direkt farkederim ve çok gülerim hatta bozulurum ve sinir olurum tüm gece...:)

Eski nişanlıklarınız, kuzeninizin gardrobu, yakınınızın abiye satan mağazası ne güne duruyor. Bunları da bir değerlendirmek lazım. 

Bütçeniz müsait ise belirli başlı geniş fiyat alternatifi ile gece elbisesi satan semtlere mesela Nişantaşı, Osmanbey, Fatih sizi bekliyor. 

Bu arada yenilerde dikkatimi çekmeyi başaran Zeynep Beyazıt var. Nişantaşı'nda atölyesi. Tasarımları kendine aitmiş. Bu da aklınızda bulunsun. Bak kendim gitmeden daha sizinle paylaşıyorum. Yine pişti olma ihtimalimi arttırdım demek:)

En güzel gece elbiseleri sizin olsun, gecenin en güzel peri kızı siz olun dileğimle...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder