11 Aralık 2014

EPİLEPSİ İLE SAVAŞANLARI TANIMAK İSTİYORUM

Merhaba sevgili arkadaşlarım bugün farklı bir konudayım. Hayatımıza yeni giren bir hastalığı tanımak için elimden geleni yapıyorum ve farkındalık yaratmak için herşeyi yapabilirim.

Amerikan Epilepsi Derneği, Türk Epilepsi Derneği hepsinin makalelerini okuyup duruyorum. Bu hastalıkla yaşamı öğreniyorum. Ben de değil ama canım ciğerim kardeşimde olan bu hastalık kontrol altına alınabilir bir hastalık biliyorum. Bu hastalıkla yaşayan ve savaşan tüm kişilere yalnız olmadığınızı söylemek istiyorum. Burada endişelerimden, olumsuz muhabbetlerden bahsetmeyeceğim ama bazı gerçekleri bildiğime emin olabilirsiniz. Epilepsi artık çok yaygın ve ilaçla önlenebilir bir hastalık. Bir sürü çeşidi var, iyi bir doktor bulup, nöbetinizin hangi tipte olduğunu, epilepi tipinizi bilmeniz gerektiğini söyleyeceğim. Ve mutlaka kalp için holter taktırmanızı önereceğim. Bu bir hastalık değil aslında beynin elektrik iletmesindeki aksaklık...Kalpte de bir durma söz konusu ise kalp pili seçeneğiniz var. Bunu duymak çok güzel.
 
Hayat bizim için herşeyi getirebilir size sormadan danışmadan... Herşeyi kucaklamak ve bunun için olumlu düşünmek gerekiyor. Araştırmalarıma göre bu hastalığın olumlaması :
 
Hayatı sonsuz ve haz dolu olarak görmeyi seçiyorum. Ben de sonsuz, haz dolu ve huzurluyum.
 
Bunu da bilin istedim, her zaman her şey mükemmel değil hayatta. Ya işte böyle..


 

2 yorum:

  1. Canım Elif... Ne güzel yazmışsın, yüreğine sağlık😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Başak hanım, ne onur verici sizin yorumlarınızı almak... sevgiler.

      Sil