3 Mart 2014

ULUDAĞ'DA KAR VAR!



 Gittim gördüm kaç gündür dağda idim. Kar yağdı kar … Haberiniz var mı? 

Takdir büyük yerden gerçi ama kar gerçekten bu mevsim tüm Uludağ'ı hüsrana uğrattı. Yokluğu turizmi şaşırttı adeta. Herşeye rağmen Snowist ve Snowmasters yarışları çalışmaları devam etti ve gerçekleşti. Atü Duty Free sponsorluğunda snowboard ve kayak severler, hem yarıştı hem de keyifli vakit geçirdi geçen haftalarda.
 
 
İnstagram, facebook, twitter dan "Kar var mı kar?" diye soranlar için artık çok geç kaçırdınız çünkü:) Power fm in müzikleri ile dağ gerçekten bu sezonun en yoğun günlerini bu yarışlarla yaşadı. Ondan önce karsızlık güzelim Uludağ'da büyük sessizliğe sebep olmuştu.

 
28 Şubat'ta Snowist organizasyonu ve 8 Mart'da Atü Duty Free Snowmasters organizasyonu için Uludağ'da idim ve uzun bir süre yazı yazamadım biliyorum çünkü her zamanki gibi dağ havası benim hem mideme hem başıma pek iyi gelmiyor malesef. Zaten iş güç derken yazı yazacak vaktim de inanın kalmadı.
 
Gelelim organizasyonların önemine; Snowist İstanbul'daki üniversiteleri biraraya getiren ve snowboard&kayak sporcularını kaynaştıran oldukça hareketli bir aktivite. Eğer bugüne kadar katılmadıysanız seneye mutlaka katılmanızı tavsiye ederim.
 
Snowmasters ise bu yıl ilk olarak Atü Duty Free tarafından düzenlendi. Aslında güzel bir cesaret örneği sergiledi Atü Duty Free. Kar yağışının azlığı sebebi ile devamlı ertelenen yarışlar en sonunda uygun bir haftada 8 Mart tarihinde gerçekleştirildi. Grand Yazıcı Chalet İtalyan Pisti'nde yapılan yarışmaya birçok sporcu katıldı. Canım arkadaşım Çiçek Güney pek tabi 1. olarak Tav Passport Card hediyesini kaptı:) Show Tv.nin gülen ve güzel yüzü Simge Fıstıkoğlu'da bizi yalnız bırakmadı. Dart, Jenga, konser demeden dur durak demeden her aktivitede birlikteydik.
 
 
Bu arada ayıptır söylemesi ama Dart Şampiyonu oldum:) Bu yukarıda sarıldığım arkadaşım ekibimizden Songül bu arada:)
 
Ve konser... O ses Türkiye'de "Show must go on!" diyerek Hadise'yi bile yerinden kaldıran ses Onur Şener... Onur Şener ve ekibi katılımcılara Grand Yazıcı Chalet'de hareketli bir konser verdi. Sahnesini ilk defa izledik ve gayet başarılı bulduk. Yeni bir yıldız doğuyor cümlesi tam yerinde olacaktır... (18 Mart'da BKM Mutfak Sahne'de canlı izleyebilirsiniz.)




















 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder