21 Şubat 2014

DOLABINIZDAKİ TRENÇKOT'U NASIL KULLANIYORSUNUZ?

Erkek,bayan herkesin dolabında bir yadigar trençkotu vardır. Ne zaman eliniz onu birine vermeye gitse yada eskiciyi düşünseniz aslında bu parçayı daha en azından 3 yıl kullanabileceğinizi düşünürsünüz. Hatta ve hatta bir bakmışsınız ki dolapta 3-4 renk trençkotunuz olmuş!

Markalar işlerini öyle iyi biliyor ki bu, bir açıp kapayan havalardan da yararlanarak trençkotları vitrinlerine, e-ticaret sitelerine satışa sunuyorlar. Bu hafta içinde kaç defa internetten aradınız kimbilir:) Bu yıl ben sütlü kahve rengi yani kum rengi dediğimiz bir trençkot aldım. Aslında siyah almayı düşünüyordum ama kısa siyah trençkotum vardı. İkilemek yerine yeni bir parça eklemek istedim dolabıma. Gerçekten bir kurtarıcı kendisi. İstediğim şekilde ister davete, ister markete kullanıyorum kendisini. Ama kemerini arabadan inerken kapıya sıkıştırdığım için kırdım:( Yeni bir tane fena olmaz haha.


Gelelim ana konumuza trençkotunuzu nasıl kombinleyeceğinize dair birkaç nacizane önerim var;

1- Üstünüze yazılı yani mesaj içerikli  ince bir kazak veya sweatshirt altına jean/jean short ve beyaz spor ayakkabı. Oldukça spor ve şık oldunuz!

2- Şık bir romantik mini elbisenin üzerine giyeceğiniz trençkot aslında biraz da parlak bir kumaştan veya deriden olabilir. Ayakkabı olarak ince topuklu klasik bir ayakkabı, stiletto olabilir.

3- Siyah pantalon ve beyaz şık bir bluz, ayakkabınız tabi ki klasik kesim bir model olmalı.

4- Düz tayt ve tezat renginde bir gömlek/desenli gömlek de fark yaratacaktır. Bu sezon retro desenler oldukça konuşulacak bu arada. Yine ayağınızda klasik az topuklu bir ayakkabı hoş duracaktır.


Bir de markalara ve ünlülere göz atalım kim nasıl kombinlemiş;









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder