6 Şubat 2014

DOUTZEN KROES YİNE HAMİLE!

 
Bir güzel hamile vakası daha karşımızda! O nayır nolamaz yine mi ya:( Hem hamile kal hem güzel ol uuu zor iş bunlar. Bu arada Demet Akalın doğurmuş hayırlı uğurlu olsun ooh mis gibi alsın bebeğini kucağına... Darısı bekleyenlerin başına.

Victoria's Secret'ın güzel meleklerinden Doutzen hamile olduğunu instagram hesabında açıkladı. Tabi öyle beklediğiniz gibi şişmiş eller ayaklar, sarkmış bir göbek değil dümdüz bir karın ve muntazam bir fizik fotoğrafı var. Sadece karında biraz şişlik var.
Bu benim her halde en zayıf halim hahah.. Yani düşünsenize kızın hamile hali benim en zayıf halime tekabul ediyorsa benim hamile halim nasıl olur:) Başladım yine kendimi bu kızlarla karşılaştırmaya. Neyse 29 yaşındaki modeli tebrik ediyor Allah analı babalı büyütsün diyoruz.

Araştırdım öyle kilodan şişmiş bir fotoğrafını bulamadım tabi.. En fazla aşağıda göreceğiniz kırmızı elbiseli  ve siyah elbiseli fotoğrafındaki kadar şişiyor bu kız:)









 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder