11 Mart 2016

NE! KOLESTEROLÜM MÜ YÜKSEK??

Gün bugündür. Gün, diyet yapma günü. Diyet'in ilk günü... Kolesterolüm çıktı, nasıl indireceğiz bakalım...

Aylardır üzerimde bir ağırlık var, her ne  kadar bel bölgesindeki fazlalıklardan olduğunu düşünsem de damarlarımın içini hiç böyle düşünmemiştim. Ta ki.... kan test sonuçlarımı alana kadar. Kolesterolüm 211 ile sınırda çıktı. Tabi bunun HDL ve LDL si de var. Benim LDL almış başını gidiyor. 155 kendisi. Yani öyle damarlarımın içinde kendisinin başı boş gezmesine izin veremeyeceğim. Zaten şu yukarıdaki fotoğrafı görüp de damarlarımdaki bu kötü görüntüden kurtulmam gerektiğini idrak edememem aptallık olacak fenalık olacak benim için. Değil mi Elifciğim değil mi??? Evet desene...
 
Neyse kendimi ikna etme çalışmalarım başladı tabi. Bu öğlen Midpoint'de ızgara tavuklu salata yedim. İçindeki peynirleri yemedim yiyemedim:(. Domates ve elmalarını da yedim. Ama ofise bir geldim arkadaşım Ülgen'in doğumgünü pastası nolamaz nolamaz! Ucundan tattım tabi ilk gün yani olacak o kadar. Şimdi sıra akşam yemeğinde; akşam haşlanmış patates yemeyi düşünüyorum ve artık günde 1 saat yürüyeceğim baylar bayanlar. Büyükçekmece sahilinden başlayacak olan yürüyüşüm Gürpınar'da son bulacak. Bu arada sahil inanılmaz güzel. Tabi eşim Atilla'yı da kendime kurban seçtim hem yemek arkadaşı olacak bana hem de yürüyüş arkadaşı. Zaten kendisi bayılır spordu, diyetti, yeşillikti... Hiç uymuyoruz bu konuda:)
 
Bir aylık süreç başladı bugün. Şu an kilom 56 bakalım 1 ay sonunda kaç olacağım. Ne yediğimi görmek isteyenler byelifyayla instagram hesabımdan beni takip edebilirler. Tabi dengesiz ruh hallerimde yansıyacaktır şimdiden pardon... Ama size şimdi motivasyon amaçlı temiz damar ve fit model fotoğrafları ekleyeyim ki siz de bir kendinize gelin yahu! :) Ben çektim siz de çekin hadi bakıyım.
 
Sağlıcakla yağsız kalınız...




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder