11 Ağustos 2015

VICTORIA'S SECRET MODELLERİNİN KASLARI VAR MI YOK MU?

Yani yıllardır hepimizin , benim de hayranlıkla izlediğim bu modellerin o muhteşem kasları bir sprey bronzlaştırıcı yardımı ile mi yapılıyor? Ama doğru:) heh heee.. Tamam gayet hoş, uzun ve zayıflar ama bu kadar kaslı değiller arkadaşlar. Bakın işte ispatı..!


Yani amacım kızlara bir bahane bulmak değil tabi. Siz sevgili takipçilerimin gönüllerine bir nebze olsa da su serpebilmek. Tüm amacım bu...:P
 
Şimdi bu Katie Quinn yıllardır bronzlaştırıcı uzmanı olarak çalışmış ve hayali de dünyaca ünlü modelleri "spray tanner" yardımı ile daha da ihtişamlı hale getirmek ve adından söz ettirmekmiş. Bir gün VS prodüksiyonundan tanıştığı bir isim ona der ki " Hadi gel de VS modellerini spreyle!" ... Bak sen bak işe bak şimdi:) Katie hemen pılını pırtını toplar ve kulise dalar tüm ünlü modellere vücut makyajı yapar. Hem de modellerle samimiyet kurar ve artık şovlarda Katie'siz olmuyor! Alessandra ve Doutzen yoğun bronz olmayı ve gölgelendirmeyi tercih ederken Miranda diyormuş ki " ben fazla bronzluğu sevmiyorum bana hafif bir gölgeleme yapın"
 
 
Katie tabi alıp başını gitmiş, kurslar vermeye başlamış, web sayfasında bu işi nasıl yapacağınıza dair örnek videolar yayınlamış ve belirli bir ücret karşılığında satışa çıkarmış. Eminim gayet iyi para kazanıyordur. Bu arada tabi tüm moda dergileri de onun peşine düşmüş. Vogue Avustralya keyifli bir röportaj da yapmış kendisi ile. 
 
Yani Katie'nin kariyerine baktığımızda yine inanılmaz bir emek, eğitim, tecrübe yok ortada ama yaptığı işi çok iyi yapan bir kişinin başarıya ulaşma hikayesi var... Çünkü Katie diyor ki "ben sadece bu işi çok iyi yapabiliyorum. Başka bir iş asla yapamam. "
 
Şimdi sonuç: bu kızların kasları bu kadar belirgin değil anlayacağınız. Bana da anneme de yapsak kas yapılır efendim. Nasıl olacağı tartışılır  tabi:))
 
Aşağıda kendisinin sitesini de vereceğim. Orada kendinize kas yapabileceğiniz bir kaç tüyo içeren videolar var. İsterseniz yüzünüze, isterseniz boynunuza, isterseniz bacaklarınıza kas yapın kızlaaaarrrrr... Kası olmayan kalmasın diyorum.
 
Sevgiler,
 
 
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder