7 Nisan 2015

AYAKKABI DOLABINIZDA OLMASI GEREKEN AYAKKABILAR

Ayakkabı merakı olmayan yoktur aramızda. Bu sebeple seçtiğim konu AYAKKABILAR!....

Bu yazıyı okuduktan sonra ayakkabı dolabınıza tekrar göz atmanızı sağlamak amacım. Varsa eksik özellikle çalışan bir kadınsanız hemen alışverişe... Ne yapalım bazen bizi tek mutlu eden şey ayakkabı değil mi? İnkar etmiyoruz ki...
 
Ayakkabı almaya bayılıyorum her kadın gibi, bayılmıyorsanız zaten siz de bir tuhaflık var demektir, depresyon olabilir, hemen doktora...:) Sezona göre ayakkabı dolabınızı yenilemeniz gerekir. Eskiyenler varsa iyi bir ayakkabı tamircisine yoksa belediyelerin eski kıyafetleri topladığı adreslere gönderilebilir. Bunu gerçekten atlamayalım bu kısım önemli. Eskiler nereye gidermiş? Belediyenin eski kıyafetleri topladığı birime.
 
Evet nerede kaldım, şimdi benim ayak yapım kemikli olduğu için bu hepimizin öldüğü stiletto ayakkabıları giyemiyorum! Giyiyorum ama yürüyemiyorum. Ayaklarım inanılmaz ağrıyor, bu sebeple Watsons dan aldığım ayakkabı içine yerleştirilen kauçuk bantları kullanıyorum. Biraz idare ediyor.
 
Stiletto hem siyah hem nude dediğimiz ten renginde olursa dolabınızda size her zaman kurtaracaktır.
 

 
 
Çalışan kadın olarak oxford modelleri de mutlaka olmalı o dolapta. Artık her renkte yapılıyor bu ayakkabılardan. Siyah olması şart değil, renkli de olabilir.
 
 
Düz ayakkabılara gelince ayağınız iş yerinde yoruldu hemen düzleri takıp çok şık bir görünüm yaratabilirsiniz. Çok düz giymek de ayak için sağlıklı değil bunu biliyoruz ama yine de bazen ayak yere düm düz basmak istiyor fütursuzca:)

 
Bir de tabanı biraz yüksek olsun spor ayakkabı hissiyatı versin diyelim ve bunu da ekleyelim o dolaba; Ben bunlara bu arada bir türlü alışamadım ama giyen giysin güzel duruyor....
 
 
 
Topuklu bilekten ince bantlı ayakkabılara bayılıyorum. Elbise, etek altında çok zarif duruyor; ve tabi ki hasır dolgu tabanlı ayakkabılar, işte yaz favorilerim. İstersen koş istersen zıpla. Oldukça rahat.


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder