18 Temmuz 2014

BRONZLAŞTIRICI YAĞ VE KREM YORUMLARI

Marmara Adası dedik, yaz dedik ve bu bloğun en popüler konusu olan bronzlaşma konusuna tekrar geri döndük.

Geçen gün adada arkadaşlar bir poşet güneş ürünüm olduğu için benimle dalga geçtiler, halbuki ben bu ürünleri neden deniyorum? Sizlere deneyimlerimi anlatmak için:) Bakalım poşetimde neler varmış?


Instagram'da bol bol kişilerin güneşlenirken (özellikle kadınlar tabi) fotoğraflarını görüyoruz. Kullandığı ürünleri görüyoruz, beğeniyoruz, deniyoruz, bazen memnun kalmıyor bazen memnun kalıyoruz. Ben de hadi bir yazı yazıyım dedim ve  direkt yaz boyunca denediğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.  Sizin de olumlu olumsuz yorumlarınız varsa duymak isterim açıkçası.

 
Garnier Ambre Solaire bu işi iyi bilen markalardan. Üzerinde  "geleneksel bronzlaştırıcı yağ" yazan ürün özellikle tercihim.Yalnız Türkçe'ye çevrilen bu ismi ile biraz antipati yaratabiliyor müşterisine. Bu yağı güneşe çıkmış ciltlerin kullanmasını öneririm, oldukça kuvvetli bir yağ, sonra akşam yoğurt faslına başlamayın:)
 
 
 
After sun dediğimiz "güneş sonrası" ürünlerden yine sizi oldukça ferahlatacak ürün yukarıda gördüğünüz gibi Garnier'in. Banyo sonrası sürünce cildiniz hem rahatlıyor, yani güneşin verdiği gerginliği alıyor hem de ferah bir etki bırakıyor. Ben yüzüme vücuduma uyguluyorum.
 
 
 
İşte bu ürün hafif turunculuk isteyenler için. Tatlı bir kahverengi ten isterseniz havuç özlü bu kremi kullanın derim. Kokusu da parfüm gibi bayılacaksınız. Yine güneşe çıkan ciltller kullanmalı tabi.
 
Bu yıl ki favorim. Hawaiian Tropic. Güneşe çıktıktan 3 gün sonra önce 4 faktörle başladım sonra 2 faktörle devam ettim. Gerçekten kalıcı bir bronzluk sağladığını düşünüyorum. Fiyatı nerdeyse Garnier ile aynı gibiydi. Ama biraz daha pahalıydı.
 
 
Güneşlendikten sonra "after sun ım olsun ama pırıl pırıl olmak istiyorum" diyenler için yukarıdaki ürün Golden Touch'ı şiddetle öneriyorum. Kokusu çok hoş değil bence geliştirilebilinir. Ama verdiği ışıl ışıl etkiyi seveceksiniz.
 
 
Eda Taşpınar markasının bu yukarıdaki ürününden memnun kalamadım. Ama diğer ürünlerini denemedim. Sezona oldukça iddialı girdi markasından dolayı ama kokusu ve kıvamını sevmedim açıkçası. Diğer ürünlerini denemeyi bu sezon düşünmüyorum. Deneyenler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Yaz bitmeden belki ikna olur denerim.:)
 
 
Aslında bir klasik olan kakao yağlarından da aldım. Bebak markasının kakao yağı, malesef onu da sevmedim, teninizde çok yoğun bir kıvamı var, sürdüğünüzde bıraktığı vaselin beyazı etkisi de çok garip. Kokusu da kakao gibi kokmuyor, biraz daha hoş bir kokusu olmalı. Denize veya havuza girdiğinizde üzerinize yapıştığı için memnun olmayabilirsiniz, duş alsanız da biraz zor gidiyor malesef. Bu ürünü de eledim tabi.
 
 



 

 

2 yorum:

  1. Bende buyıl hawaıı kullandım cok memnun kaldım gecen sene eda taspınarın setini aldım bu kadar rwsqlet olamaz bu senede arkadaslarım kullanmıs hepsı sıkayetcı vücutta kır fıbı acılıyor

    YanıtlaSil
  2. Hawaii! haklısınız gerçekten kokusu ve etkisi ile fark yaratıyor.

    YanıtlaSil