12 Haziran 2014

YAZ BAŞLAR! YAZ KIZINI GİYİM DERDİNDEN KURTARACAK İP UÇLARI!

Ve yaz gelir. Haziran ilk haftası Elif kulunuz Ege'nin mavi serinliklerine doğru yola çıkar. İstanbul yağmurla kavga veredursun, ben bir Bodrum güneşinin nabzını ölçüp geliyim dedim



Efendim sabah yağmur gökgürültüsü derken uçağımıza Allah'ın izni ile bir şekilde bindik. Bulut üstüne bulut yağmur üstüne yağmur, tıngır mıngır sallana sallana trübülans eşliğinde İstanbul semalarına yükseldik ama bir de bana sorun! Ödüm kopuyor trübülanstan..

Yaklaşık 1 saat sonra indik. Fakat bir de ne göreyim? Hava yağışlı ve kapalı. Güneşten eser yok. Tam da sağda solda tatil fotoğraflarını görüp işte gidiyorum moduna girmişken!!! Vardır bir hayır deyip otelimizin yolunu tuttuk. Hava bize birkaç saat sonra acıdı ve açmaya başladı. İşte tatilim başladı. Tam valizi açtım kıyafetlerimi yerleştireyim dedim. Bu da ne? Üstler çok alt kıyafetlerim az. Çözerim bir şekilde dedim ama ilerleyen günlerde bana sıkıntı yarattı tabi.. Bu sefer valizi çok doldurmadım aslında ama bu da hataymış. Çünkü son dakika çıkardığım tüm parçalara ihtiyacım oldu malesef. Aklınızda bulunsun tatile çıkarken yanınıza bol alt alın! Neden mi çünkü üst parçaları istediğiniz her alt parça ile kolayca kombinleyebilirsiniz. Ama yeterli derecede alt parçadan oluşan bir valize sahip değilseniz benim gibi ah keşke getirseydim dersiniz.

Üstünüzde bikini veya mayo ile altınıza giyeceğiniz bir şort sizi tam bir plaj kızı yapacak. Aynı şekilde etek de.

Saç bantlarınız mutlaka yanınızda olmalı. Kalın buff bantlar saçlarınızda çok amaçlı kullanabileceğiniz alternatifler. Tabi bir de çiçekli tokalar... işte sizi Ege kızı yapan aksesuarlar.

Bu arada Eda Taşpınar bronzlaştırıcı yağını denedim malesef tavsiye edemeyeceğim. 3 gün boyunca istediğim kıvama gelemedim boşuna zaman kaybı oldu benim için. Gittim hemen bir klasik olan Hawaian Tropic aldım. Tabi 6 faktörlü kullandım. İşte budur dedim. Sürdüğüm gün bronz biriydim artık!

Boncuk işlemeli kıyafetler, nakışlı, desenli t-shirtler, tropik desenli elbiseler, boncuk işlemeli çantalar, hasır şapkalar bir tatil valizinde mutlaka olmalı. Bu arada saçınız denizden güneşten çok zarar göreceği için favori saç kreminizi yanınıza alın, saçınızın yumuşamaya ihtiyacı oluyor. Urban markasının argan yağı var, tavsiye ediyorum hem de şiddetle! Saçlarım çok karışık diyorsanız saçlarınızı bol bir şekilde örün, zaten güneş altında bu örgüler saçınızı açtığınızda doğal dalgalara dönüşecekler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder