29 Haziran 2014

ELMA MISIN? ARMUT MU? YOKSA DÜZ MÜ? YA DA TERS ÜÇGEN OLABİLİRSİN! VÜCUT TİPLERİ

Bayanlara özel bu yazımda vücut tiplerinden bahsedeceğiz. Son birkaç gündür bu konuya takılıp kaldım, ben istedim ki sizler de kendi vücut tipinizi bulmak için bu konuda takılın:) 

Mesela ben elma mıyım yoksa ters üçgen mi diye iki gündür araştırmalarımı sürdürdüm ama bazen kişi her iki gruba da girebiliyormuş. Tabi ağırlıklı olan sizin tipiniz olacaktır. Ters üçgenim ben:) İngilizce ismi de pek havalı INVERTED TRIANGLE.. ama biraz şişko ters üçgen sanırım, bak bak.


Tabi önce kafanızda elmalar, armutlar, ters üçgenler belirdi, biraz komik bir tabir ama aşağıda göreceğiniz resimlendirmelerde gerçekten yapılan araştırmaların en mantıklı tanımlamasının bu kelimeler olduğuna hak vereceksiniz.

Bu arada aşağıda ayrıca bir test var. İngilizce. Bu test çok sağlam bir test. Testin sonucunda vücut tipinizi belirlemiş olacaksınız. Elma çıktım diye üzülmeyin kategorinizde Angelina Jolie, Tyra Banks de var:) Ama şöyle bir yol izleyebilirsiniz. Bu ünlülerin hem zayıf hem de kilolu hallerine göz atabilirsiniz. Kilo aldığınızda veya verdiğinizde neye benzeyeceğinizi görebileceksiniz. 

Özetlemek gerekirse 5 ana grup var aslında. Farklı yerlerde versiyonlar değişebiliyor. Ben direkt bu 4 gruptan söz edeceğim;

Elma 
Armut
Kum saati
Ters üçgen
Düz 

Elma vücut tipine sahip olan kişiler orta yani mide ve karın bölgeleri daha geniş bir yapıya sahipler. Omuzları ve sırtları geniştir. Angelina Jolie bu grupta üzülmeyin:)

Armut vücut tipine sahip olan arkadaşlarımızın ise kalça kısımları omuzlarına göre daha geniştir. Fakat ince bel sahibi olmak, armut vücut tipli kişiler için oldukça avantajlı. Beyonce'dan farkınız nedir ki?

Kum saaati, adından da belli olacağı gibi ince bel, omuz ve kalça genişliği aynı. Salma Hayek bu vücut tipinin en güzel örneklerinden.

Ters üçgen ismi biraz garip biliyorum ama omuzların kalçalardan daha geniş olması bu ismi vermiş bu kategoriye. Aslında çoğu top model ters üçgen vücut tipine sahip. Bu sebeple üzülmeye hiç gerek yok. Zayıflarsanız bir model gibi olacaksınız!!!

Yazıdan da anlayacağınız gibi her kadın güzeldir! Her vücut tipine ait güzel kadın mevcut. İşte size motivasyon. Kendi vücut tipinizdeki fit bir ünlüyü seçin, bikinili bir fotoğrafını muhafaza edin ve ona baktıkça motivasyonunuzu arttırıp zayıflayın.

İyi hafta sonları sevgiler.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder