26 Ağustos 2013

2013 SONBAHARDA ZÜMRÜT YEŞİLİ GİYİYORUZ!

Bu sonbahar yeşilleyiz. Çantadan ayakkabıya, aksesuardan makyaja kadar yeşil  adeta huzur getirecek... Modacılar sezonun rengini bakalım nasıl kullanacaklar.

 
 
 
 
Dekorasyonda da göreceğimiz yeşilin etkisi bizlere iç denge, asalet, huzur şeklinde yansıyacak. Bu ton nedense bana karamsarlık veriyor. Hüzünü yansıtıyor bu sebeple karşılıklı pek hoşlaşmayız kendisi ile..  Ayrıca bana hiç yakışmayan bir renktir aslında. Tabi doğru kombinle harikalar yaratabilirim diye düşünüyorum. Ne kadar mütevazi bir insanım kendimden harikalar yaratacağımı söylüyorum:)))) Yani demek istediğim o rengin verdiği depresif etkiyi ortadan kaldırabilirim.. Siyah bir kıyafetle koyu yeşil makyaj ve aynı tonda çanta nasıl olur mesela?? süper olur, kullandım mı kullandım işte yeşili:)
 
Sadece yeşil değil tabi ki sezonun diğer renkleri de var.  Onlar açıkçası daha cazip geldi bana. Samba, acai, mykonos mavisi..
 
Yalnız saçlara takığım bu aralar. Artık podyumlarda farklı saçlar görmek istiyorum. Makyajda kullanılan yaratıcılığı saçlara taşımak gerekiyor. Mesela kızıllar nerede? Kızıl saçlıların sayısı oldukça azaldı. Herkes bal, karamel, kahve. Halbuki siyah ve kızıl gibi asi saç renkleri artık tekrar gündeme gelmeli yanılıyor muyum yahu?
 
Ayrıca kahkülü bir trend yapıp tekrar ortadan kaldıran da biziz. Kahkül her daim popüler bence. Zaten her yüze gitmiyor, gidenler lütfen kahkül değerlerini korusun, kıymetini bilsin. Ben de görseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız:) Bir dönem popüler diye kestim şimdi uzatmaya çalışıyorum insaf yahu...






Makyaja yeşili taşımak da gerekecek.. Yeşil farı dereceli şekilde göz kapağınıza sürebilir, bol rimelle canlandırabilirsiniz. Alt kirpik diplerinde kullanacağınız aynı farı siyah ile karıştırarak derin bakışlar elde edebilirsiniz. Yanaklara ten renginizin 3 ton koyusu allık ve sadece dudak renginizdeki dudak kalemi ile makyajınız ideal olacaktır.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder